LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

13 Jun 2009

Persoalan pak Gayourock terjawab..

Seperti yg boleh korang tengok gambo yg "gelap" begini "jelas" menunjukkan dua abang-abang peserta atau penCANDAT sotong sedang mencandatkan diri merekaa di di tengah lautan yang tenang tanpa gelora..namun di dalam hati siape yg tahu.


Dgn percikan dan tembakan bunga api pada MALAM itu menandakan tamatnye pertandingan mencandat sotong 2009 di Trengganu darul aman..so bile je cakap pasai bunge api ni mestilah ari malam kan,kan, kan...

gambo org sedaNG mencandat je yg xde..tapi gambo ni yg paling hampir dengan pelakuan mencandat tersebut..ape pun tahniah kat abg baju oren yg dgn bangganye menunjukkan sotong yg kawan beliau baru saje naikkan pada ari tu(belakang dia..) atau mungkin hasil tangkapan beliau sendiri..koi pun tak ngerti yg mana satu..walaupun begitu bukti nye jelas tertera di baju yg dipakai..cube korang baca.

2 ulasan:

gayour berkata...

harharhar! buat susah-susah jer!
koi bukan apa, bulan lepas ada beberapa orang kawan sepejabat pegi mencandat sotong kat nganu katanye. alaa... masa kes berapa orang nelayan kena panah petir masa mencandat sotong baru2 ni. koi ingatkan member2 koi yang kena panah petir. bukan....

member2 koi tu hanya tunjukkan gambo sotong yang telah dicandat tapi tak tunjukkanpun gambo diorang sedang mencandat sotong. gambo tu boleh diragui kesohihannye. mungkin sotong orang lain. tu yang masih dipedepatkan lagi kat studio kitorang hingga ke hari ini. kalo iye mencandat sotong, mana bukti sedang mencandat di hari malam, sedang dapat sotong dan memegang sotong sebesar lengan orang dewasa!

heh!
buat susah2 awok jer.

Koi (9M2mzr)..a.k.a Mazru berkata...

hahaha...gitu critenye ye,koi mana la tau ade kisoh di sebaliknye tu..anyway mekasih ar sudi tinggalkan komen kat cni..koi rase rodong aok tu beli kat nelayan je sotong tu agoknye,hahahaha....

dengo citer bulan 7 ni kat dungun ade lagi program tu..ntahlah dpt join ke dok harapnye dapatlah..

mekasih bro

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini