LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

14 Ogos 2010

Fakta mengenai ROKOK

Salam....

FAKTA mengenai ROKOK..


The Facts About Cigarettes
 klik gambar utk lebh jelas.
-fakta ini di buat di US..
-Jika 100 orang yg cuba utk berhenti merokok,hanya 5 orang sahaje yg benar2 berjaya..tahniah kpd mrk yg berjaya tu!

-Bulan ramadhan adalah masa terbaik utk berhenti merokok..krn hari siangnye dah tentu tak merokok..kalo nak merokok pun hari malam je..
-kalo org merokok ni berbuka dua kali katenye..berbuka puasa sekali lepas tu berbuka rokok pulok..ekekke



13 ulasan:

zulkbo berkata...

salam...
nampak gayanya
koi antara yang 95 tu..
susah nor nak berenti..he he

zulkbo berkata...

Salam singgah sini..
apa kata kita pekena
murtabak mengkasar?

Mazru Majid berkata...

bang zulkbo,

kekkeke..bukan aok sorg je,koi pun dlm geng yg 95 te jugek..kekkeke...

mertabak mengkasar te ander di Pekan je dak?

Rashid berkata...

syukur tak merokok.. hehe

Mazru Majid berkata...

rashid..

Syukur,hehe..teruskan tidak merokok tu.hehe

akuanakpahang berkata...

adus tak pa de lepas berbuka menyandor kena rokok sebatang ceroh DONIA hehehehe....:)

yastro berkata...

Argghh...bab2 ni yg maleh nok bercerite nih..he3!!!

cemomoi berkata...

ate tuko ke rokok daun dulu baru ble brenti kot

piewahid berkata...

walaupun aokme sbahagian dari statistik yg 95% tu, eloklah sebor2kan info.

maknanya bukan kita suka tapi 'babil' he3. insya-Allah komdian2 dptlah berenti....

fakta tbaru menunjukkan peningkatan yg tinggi jumlah penangih mmg di kalangan negara2 asia. maknanya kita mmg mengayakan amerika.

itu... belum masuk bab hukum lagi

strategi yahudi melemahkan kualiti hidup kita.


p/s- koi dulu ngisap 2 kotak surya sehari weh! rokok lain jdi tawor hebei. org ckplah goner3 pun koi anggukkan aje, brenti dok juga.

minum tea o panas,ngisap rokok...sedak sgt!

Alhamdulillah skang ok. tak taulah brape lama btahan ncuma mintok2nya berenti teruslah.

Aby berkata...

saya juga perokok
tapi belum nak berhenti lagi
masih suka merokok
hihi

Afzainizam berkata...

♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•' ´¯)♥
♥♥(¯`'•.¸(¯`'•.¸**¸.•'´¯)¸.•'´ ¯)♥♥
----==--Ramadan Mubarak---==----
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥♥♥*`'•.¸_)`'• .¸_)
♥(_¸.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•. ¸_)♥
Salam ramadan Al Mubarak..
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Ramadan bulan yg mulia..
Tertutup pintu-pintu neraka..Terbuka pintu-pintu syurga..Syaitan-syaitan dibelenggu.
Kesempatan ini memohon maaf atas lama tak ziarah blog anda..

katakan tak mau rokok... ambil peluang masa puasa ni berenti rokok... tapi aku masih cakap aje... tak berhenti gak.... Insya Allah aku kurangkan aje jumlahnya

pacifist berkata...

salam sahabat.
cite bab merokok ni.kwn mula merokok mase dajoh 6(pengaruh sekeliling) lagipun mase tu kwn duk dgn mokcik kwn yg buke kedai runcit.sambil2 jual rokok.kwn cuba2/curi2 isap sebatang dua.ttp bkn perokok tegar.sampai tingkat 3 je.dr tkatan 3 sampai sekarang.alhamdullilah bebas.rahsianya...betul2 nak berenti merokok.semoga rodong yg dlm proses nok berenti merokok.kwn doakan semoga berjaya....

tyha sarkawi berkata...

ishkk . sumpah menakotkan :/

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini