LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

25 Julai 2010

Lawok hari Ahad.

Salam utk semua rodong-rodongan.


Tengahari tadi koi ke Temerloh dgn rodong koi,takde mende sangat kelakornye,sekador mengeteh aje,sesekali hendok jugek merase air teh tempat orang pulok.Ye dak?Keadaan di Bandar Temerloh memang sibuk seperti biasa,kena pulok hari ni hari sabtu..menceratok makwe!

Siap mengorat kome pun balik la semule ke daeroh Bera pulok,Daeroh Temerloh dgn daerah Bera duduknye bersebelahan jek..lupe nak bagitau,kome pergi sekereta naik bertige orang,rodong-rodong koi te sorang namanye Angoh,sorang lagi Jeman.Si Angoh duduk di Durian Tawor,area daeroh Bera manakala si Jeman ni pulok di Kerayong,satu kampong la dengan koi.

Dalam perjalanan balik te Angoh ni bercerite la,dia ni mmg gemor buat loyar buruk,gini cerite nye....

Ade la satu orang ni,dia pergi la bercuti dgn keluarge nye,menginap la di sebuoh hotel yg bertaraf 4-5 bintang..

Masuk je bilik,beliau tengok katil,bilik air dan view dari biliknye semua memuaskan hati..di luor keadaan masih lagi panas,beliau pun memetik suis penghawae dingin,tunggu punye tunggu tapi keadaan dalam biliknye masih panas tak sejuk-sejuk.Bila dah hampir sejam menunggu darah beliau mula mendidih.

HUH TAK GUNE!! NI MESTI EKON ROSOK NIH!! maroh sgt beliau dan terus turun ke lobi dengan muke kelat.

Beliau memarahi awek yg menjage kaunter hotel berkenaan..BILIK HOTEL AOK NI LAWO TE LAWO DAH!CANTIK PUN CANTIK DAH!TAPI EKON AOK TE ROSOK!! marah beliau...

Tapi encik air cond dalam bilik tu ok je,memang takde masalah...kate awek smbil senyum.

HUH KALO EKON NYE ELOK TAKKAN PULOK  BERBAHANG PANAS GAYE DALAM MIKROWAVE!!

Encik da adjust suhu nye? 

MEMANG LA! KOI DAH EJAS SAMPAI KE NOMBOR 30 NIH! TAPI PANAS GAYE ITU LAH!! TAK PADE HAJEK LANGSONG!!

Hik hik hik..no 30 mmg la tak rase ape encik... senyum je awek tu...

TOKSOH PEDOOH!!NGAPE KIPAS ANGIN TE KALO NO 3 LAGI SEJUK DARI NO 1??? tanye beliau bertujuan mempertahankan diri sendiri.

Tu kipas angin,lain tu encik... sambil memandang ke lantai.

TAK PATUT!! KALO YE DAH TUKOR PUN KABO LA KE KOI!!<---mempertahankan lagi! 

Ye salah saya tak bagitau encik awal-awal. kata awek kaunter lobi hotel dan lelaki itu pun terus menju ke biliknye semule.

***

Bwahahahhahahahah...kome tergelok ramai-ramai..sedor tak sedor rupenye dah sampai ke Durian Tawor.


**koi tak pasti pulok dari mane sumber cerite rodong koi ni dan gerangan siape kah lelaki itu adalah tidak koi ketahui...begitu lah se adenye.Wallahualam.

5 ulasan:

endiem berkata...

30 tu kira suhu di luar jugaklah.

akuanakpahang berkata...

Kala tahap 30 boleh belendir doh ketiok hehehehe...

a kl citizen berkata...

tak belajar sainslah tu...

terbaru dari saya : banyak pilihan

piewahid berkata...

hehehe...
rodong koi melolong termandi air panas sbb tak reti nok ejas kepala paip tu ke kiri atau ke kanan! (air sejuk/air panas)

relevan berkata...

Weh..ni lawok yang sungguh haru..waka!

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini