LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

13 Mac 2010

Jawab tag si Relevan

1 - adakah anda rasa HOT???
  HM?.,hot sangat weh..sampai berlengas,maklum le musim panas ni..


2 - upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!



3 - cerita pasal gambar
Gambor seekor harimau yg sedang menghendap mangse..lokasi gambo tak dikenal pasti..

4 - bila kali terakhir anda mkn pizza? 
 Kalo tak silap koi lah dalam bukan lepas,tu pun melepaskan hajat anok koi..koi dapat la numpang sekali..

5 - lagu terakhir anda dengar
Samson-Bukan diriku..baru dengor tadi dlm You tube,layan perasaan la kate kan...hmmmm 

6 - ape yg anda buat selain menyelesaikan tag ni
 Facebook,merayap blog rodong,tidor..hehehe

7 - selain nama sendiri, anda di panggil nama ape
 Ayoh,Abang(isteri ar panggil nih),puyai,ayu..last sekali Zack! hahaha

8 - tag lg 8 org ....
 Hayati, lepih lady, pakcik kordi, pie wahid, cikgu jang, endiem, echam, el
(Ikut aokme la nak buat tag ni ke tak,koi melarang tidak menyuruh pun tidok...pandai wokme laa..)

9 - siapakah org no.1 kpd anda
 Rakan seblogger..baru kenei..baik orangnye


10 - katakan sesuatu mengenai org no.5
 CIKGU,bile kite nak kuor ngetehnye?


11 - no.3 ade hubungan dgn sape?
 Pakcik Kordie?hmm..kena tanye dia lah..gayenye beliau seorang playboy..huahuahua..


12 - bagaimana pula dgn no.4
Hmm..ni pun kena tanye tuan punye badan..koi baru jugek mengenali beliau..jumpe pun belum..

13 - pesanan kepada org no.6
 Senyum sokmo weh..bile la pulok dpt jumpe dgn aok ni,kadang-kadang koi rindu ke komen-komen aok te..

14 - kata2 cinta utk org no.2
 Aii lap your writing lah lepih lady!


15 - adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan
 Masing-masing bermula dgn hurur 'E'..


16 - berikan 5 yg anda tau tentang org yg mengtag anda 
 orangnye baik,pemurah,peramah,hensem dan tidak kedekut ilmu..


17 - persamaan antara KAMBING dan LEMBU
Masing-masing tu makhluk Allah,besa jadi lauk kepada manusia.

18 - perasaan anda wat tag ni
 Perasaan bercampur baur..ander serba saloh sbb tag lame belum lagi disiapkan..huhu maafkan koi echam..hehe


19 - adakah anda tau si razman itu sengal
Tak tau la pulok...sengal otot ke sendi?

20 - GAY or LESS
tak reti la koi orang zaman sekarang nih,soklannye nye pun pelik..(tak paham)


 fuhhh...siap akhirnye..hehehe...
               
  

10 ulasan:

relevan berkata...

Heh!..akhirnya ..terima kasih weh dlm kesibukan aok menjawab juga tag dari kawan yak..nanti kedai biasa tepi Sungai Pahang..

*Dak kecikkk* berkata...

best2,dpt tag..
awaq x tag kite..he3

hanie berkata...

owh pakcik zack...

kuikuikui....

mcm citer AZURA plk.. :P

zulkbo berkata...

Salam Zack....
senang panggil nama ni..
gambo rimo tu melambangkan orangnya kut..menanti untuk menerkam mangsa..he he

pakcik kordi berkata...

kakakahh!!1koi dpt dh ah tagg nie!relevan awal2 lg dh bg ke koi...kakakahhh...oo..kata koi plyaboy yee...kakakkahh!!!mana da.....koi setia laa...hahahaha....

Mazru Majid berkata...

relevan,
hahaha aok nye pasal koi siapkan lah weh...heheh tinggal yg echam te dok siap siap lg...heheh


dak kecik,lorrr....nak kena tag?awat tak habaq awaiii....heheh


hanie,
hahaha..hero 80 an tu weh..

zulkbo,
huhu nama mase sekolah arite...hahaha koi ni umpama anak kucing yg manje.

kordie,
hahaha..ikut aok la nak wat ke tak...

BELALANG berkata...

hihihi ^_*

:: hayati :: berkata...

huhu aok tag koi mazru.......

mazru..jgn la puji koi...koyak kain koi ni kang...huhu

Mazru Majid berkata...

hahaha ye koi tag aok weh..terpulang lah aok nak wat ke dok...ikut suke aok la te,,hahaha

koyok kain?aok jangan yati....

Jejaka Desa berkata...

Tag ranto telinge boleh tak.Haha...

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini