LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

29 Mac 2010

Bertemu org famous..

Salam rodong..

Nak jadi cerite tengahari tadi koi pergi kenduri kawen rodong koi di Jengka 23,dah siap belake kenduri nye koi pun balik lah..

Sedang elok je sampai area Paya Pulai ander rodong koi talipon ajok koi ngeteh..cadang nak ngeteh di kedai mamak sebelah dgn petronas sebelum sampai HSAS te.

Sampai2 kedei mamak koi terus order air coca cola memandangkan tekok terasa haus...Koi ngerling jugek arah pukul 3 dari kedudukan koi,ade sekumpulan anak2 mude sedang mengeteh..koi perhatikan semacam koi kenei pemuda yg betopi dan berkaca mata hitam tu..tp takkanlah dia?mustahil org famous ni ngeteh kedei mamak jek..

Takpe lah,nanti koi peratikan betui2 kot2 pelanduk dua serupe..jenis koi tak suke buat gempor,bimbang jugek tersaloh org..

Tibe2 koi terima satu SMS dari satu nombor yg tak dikenali.... "Asalamualaikum,ngeteh tak mandang ke orang!(pakcik kordie)"..terperanjat jugek pade mulenye..koi pun jawab lah "wsalam,koi segan nak negur org glamer,hahahaha"

Rupe2nye pakcik kordie dapat no talipon koi dari abg relevan... dan cepat2 dia SMS ke koi,rupenye dia perasan sgt ke koi nih..terase lak terharu org se glamer pakcik kordie bisa mengenali diri ini...hehehe

Cerite selanjutnye boleh baca di blog encik Relevan kite.

http://relevansokmo.blogspot.com/2010/03/sms-petang-minggu.html

**Terima kasih kat Pakcik kordie dan relevan..aokme berdua mmg best..koi mmg dah lama jd peminat aokme..

23 ulasan:

Jejaka Desa berkata...

Omboih awok..Nyambung ke lain pulok koi weh.Macam bace surat kabor.
...>bersambung dihalaman 8.

Mazru Majid berkata...

jejaka desa,

hahaha..rodong2 ape salohnye weh

relevan berkata...

Salam weh...
Weh aok ni Mazru..kita saling minat meminati lah..tak jadi lah hanya aok je yang minat ke kawan..Pak cik Kordi te kawan minat jugak..

Ishk2 minat minat ni nanti rodong rodong lain salah anggap pule..Wakaka!

cemomoi berkata...

ni orang glamer jumpa orang femes le ni, cool je nok tengok sapa paling hebat

h a n i e berkata...

aok pun blogger hebat jugek..
kalo jumpe pun..segan jugek nak negor nye..

hehehehehe :P

el berkata...

kahkahkahhhhhhhhhh klako2

pakcik kordi berkata...

byok la aok mazru!kakakakkakakahhh!!
ade mse ngeteh kita pulok....koi smlm koi pasan ke abg dulu,lps tu koi tgk ande alu,pastu hat sorg lg ni mcm knl aje....tp betul ke tidok....last2 koi msg ke abg relevan,mintak no mazru.beliau bagi dgn tidak ada perasaan berbelah bahagi.koi msg trs tk ckp byk.klu aok pasan,yg sorg lg tu la nerzhul.dan tuyuk..ehehe...

dzul berkata...

serata ceruk org bercerita perihal pakcik kordi. glamer tak ingat beliau ni skrg..

:: hayati :: berkata...

ingtkn aok terserempk artis mane td mazru......huhu

:: hayati :: berkata...

ops, oleh krn aok nk jejak n3 koi dlu te utk ingtkkn blik koi tempek ler link dia kt cni bg memudohkn aok....n pembace len klu sudi......huhu

http://nurhyati.blogspot.com/2010/01/separuh2nk-sebut-pn-tatau.html

ezam berkata...

siti nurhaliza ade???

hehehhehehe

piewahid berkata...

iskhh... koi kompius betui bile demeh saling minat meminati ni...(suara jeles) hehehehe...

Finaz berkata...

Oooo pakcik Kordi rupanya...hee

Mimie.Candy Cane berkata...

asal aok tak amek gambor ngan pakcik kordi? koi dah lame minat ngan pakcik kordi ni..hehehe

Mazru Majid berkata...

relevan,
hahaha..jgn gitu,minat dlm berodong..hehe xkan la rodong leh salah sangke pulok..hehhee

cemomoi,,
koi ni bese je..kordie mmg terkenal di alam maya

hanie,
is is is..ngade la hanie..hehehe

Mazru Majid berkata...

el..
kelakor kan el,hahahahha

kordie,
lorr ye ke ade rodong lain te..mane la koi perasan weh..aok pulok taknak lalu keneei kan koi yak..hehe
xpe ade mase duk semeje pulok kite..hehe

Dzul,
Betul la bang dzul...mmg koi bukan sengaja wat citer..

hayati,
hehe lebih kuang artis la dia ni hayati..

ok tq..nt koi akan wat jejak n3 aok te..huhu


ezam,
siti nurhaliza tak seglamer beliau..hehe

Mazru Majid berkata...

piewahid,
hahahah minat berodong je weh..jgn salah sangka..x hingin koi ah wat keje gitu..

Finaz,
hehehe..mmg da lama nak jumpe beliau finaz..hehe

mimie,
koi bukan tak nak amik gambo tp tak sempat mimie dia laju je nak balik...nak mintak autograf pun tak sempat..hehe

zulkbo berkata...

salam mazru..
glamor betul pak cik kordi kita tu yek?goner la rupanya tu he he

Cikgu Jang .. berkata...

pas ni jgn panggil la pakcik kordi....kena panggil adik kordi lah pulak...sebab awok kabo beberapa org muda....

Afzainizam berkata...

http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam kunjungan salam ziarah….
kembara ziarah maya”

uhhhh kalau dah namanya pakcik kordi bukan aje satu pahang yang kenalnya.... udah satu malaysia sedunia deme kenalnya... elok gok kalau panggil nama adik .... nampak tua benor nama pakcik tu kan....

dia mmg se gah nama dan versi blognya... tiada tandingan

Mazru Majid berkata...

zulkbo,
hensem amat orgnye weh..hehe

Mazru Majid berkata...

cikgu jang
koi pun heran gek kenapa dia menggelarkan diri dia sbg pakcik..hmm

Mazru Majid berkata...

afzainizam.
yup..terbaik..hehe

mungkin ade sesuatu disebalik nama pakcik tu

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini