LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

13 April 2010

Bualan kosong akhir zaman.

Dua lelaki sedang berborak disebuah tapak perkhemahan KRS.


A:Aok pernah dengor nama kampung gancung kat pekan?

B:pernah,kenape?

A:Aok tau asal usul nama "Gancung" tu dapat mana?

B:Mana koi tau,ceritalah..

A:Begini..sebenornye nama kampung tu asal dari nama dua orang pedagang dari China,seorang nama Gan dan seorang lg nama Chong..Gan+chong= Gancung

B:ok..teruskan.

A:Soalannye koi nak tanye ke aok ialah..kenape tiada seorang pun keturunan(En.Gan dan En. chong) mereka ni di kampung tu?

B:Hmm,....memang Kg te semua orang kite ajer..xde pulok koi nampok bangsa lain area tu.

A: Aok nak tau kenape??

B: Nak la weh!!

A: Sebab Gan dan Chong tu sebenarnye GAY!! Sebab tu dia takde lalu waris di kampong te!!..

B: AAHHH ye! Pedo'oh Betul AOK ni!

A: Memang koi pedooh je!...HAHAHAHAHAH..


PANDIR bebudok sekarang yak...akhir zaman?

**tiada isu perkauman disini dan org Pekan jangan maroh ke koi dah la..**

21 ulasan:

relevan berkata...

Huh ..Mazru ..nasib kwn bukan orang kg Gancung.. kwn orang kg Parit Pekan..

endiem berkata...

Tu bukan fakta sejarah.

h a n i e berkata...

koi tampo jugek aok ni karang..

hahahahaha!

el berkata...

hahahahahahahaha

hai berkata...

hihihi...i like!!

Hashim Zabidi berkata...

kesan daripada fakta begini, seorang pemblog "Musli Oli" menyembat fakta orang lain, yang mwengatakan nama asal Malaya ini "Bar Chin" maknanya Tanah China.

:: hayati :: berkata...

haha memg lawok....pandai die mereka citer.....

pakcik kordi berkata...

kakakah!cm cilakak cite...hahaa....

pakcik kordi berkata...

kakakah!!!cm cilakak cite...hahaa....

zulkbo berkata...

salam Mazru..
ka ka ka..memang pedooh
he he he..lawok pagi nie
hu hu..

dzul berkata...

kalo dia pedooh..dari mana asal-usul nama gancung ter..?

*_*...LuNa aiNi...^_^ berkata...

lawak2...hahahahha...gelak guling2...hehhe

Cikgu Jang .. berkata...

gay.....kah kah kah.....

Fadh berkata...

siap laa aok...lunyei laa kije dok org pekan nanti

al-mankaraqi berkata...

kahkahkahkahkah........orang yang bercerita ter mesti kuat mempedo'oh gayer cuyat kahkahakahakha

SkreMpes! berkata...

Salam, haha. menarik2. Dulu pun dah ada gay kat gancong? Bahaya tuh.

yana berkata...

teruk palih...kome mule2 tu ingt ke betl la nk citer pasal sejarah kmpung tu..rupe-rupenye nye pedooh ke kite je...popalih weh....

piewahid berkata...

pedo'oh2 pun ada logiknya weh...:D

Miecyber berkata...

Hahahahaha

Afzainizam berkata...

Salam ziarah salam muhibbah dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

ooohhhh sempena gan + Cong ... area kat pekan....

ohhhhh gay tu tak dapat anak tu yang tak ade waris tu.....

Senduhiba berkata...

Tertipu kwn.....haha

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini