LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

7 Mei 2010

Kongsi 10 fakta

Salam..



 1.Menahan nafas boleh membunuh diri sendiri.
 2.Kebanyakan partikel  debu dlm rumoh aokme dihasilkan daripada sel kulit mati!
 3.Kumbang rasa macam epal,tebuan rasa kacang dan cacing rasa sperti babi goreng.(uwek!)
 4.Adolf Hitler adalah seorang vageterian dan dia hanya ada satu testikel.(satu batu)
 5.Burung hantu adalah satu2nye burung yg boleh melihat warna biru.
 6.Rekod ayam terbang paling lama di dunia adalah 13 saat.
 7.Adalah mustahil membuka mata ketika terbesin.
 8.Cacing akan memakan diri mereka sendiri jika dah takde sangat mende nak makan.
 9.Coca cola sepatutnye berwarna hijau jika ianya tidak dicampurkan dgn pewarna.
10.Madu adalah satu2nye makanan yg tidak akan pernah basi.Madu yg ditemui dalam  makam firaun telah ditest/rasa oleh arkeologis dan mendapati ianya masih boleh dimakan. 

 Wallahua'lam.

19 ulasan:

ashrafi berkata...

komen tambahan bab bersin tu: kalau ditakdirkan kita bersin dengan mata terbuka, kekuatan bersin itu mampu menyebabkan biji mata kita terkeluar. Na'udzubillahiminzaalik.. nasib baik Tuhan Maha Bijaksana jadikan keadaan yang kita ada sekarang..
terima kasih atas info2 ni.. :)

wallahu a'lam

kasih berkata...

baru lepas bersin.
memang tak boleh bukak mata.
aha.

relevan berkata...

Fakta ke 11. seekor ikan boleh direndam dalam air beminggu mingu lamanya tanpa mati lemas.. hehe!

akuanakpahang berkata...

Fakta 12 ikan masin basuhlah dgn garam utuk menghilanglan masinnya.
Betul ker huhuhu..rendang aje lelama.

Sharinginfoz berkata...

hmmm memang betul kalau dah tahan nafas macam mana nak bernafas jawapannya KO le...

Bayar Pinjaman Guna Kad ATM

zulkbo berkata...

salam mazru
gitu gayanya yek
koi baru tahu
thanks sharing bro..

Lin Creshk berkata...

thanks also... fakta2 yang amat bernilai.... teruskan buat entri fakta2....

http://cicaktonjeng.blogspot.com

iqbal9w2mrq berkata...

terbaekkk.. bleh la rmai2 tykar mkn kumbg lak.. hehe

BELALANG berkata...

wahhhh.. sume fakta bru.. heheh ....
bllg amik satu k ltk dlm blog. =P

endiem berkata...

bagus fakta ini.tq

CikLilyPutih berkata...

aduh, coke warna hijau? nasib baik aku tak bertukar jadi incredible hulk

Miecyber berkata...

Baguslah info nie Boss...

Hashim Zabidi berkata...

Madu, kak Pipah kata pahit. Serik dah aku bermadu....

cemomoi berkata...

camana cacing tu kata dia rasa babi.. mesti dia marah nanti

pakcik kordi berkata...

ahak ahak ahak....best2!manusia tidak boleh hidup jika menahan nafas selama 8 jam.hahahaa...

zamtavac berkata...

fakta 13 beruang polar x boleh makan penguin he he he

Afzainizam berkata...

Ucapan khas ~~Selamat hari ibu~~

..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥
♥..♥  ╔══╦══╗╔╦══╗  ♥..♥
♥..♥  ╚═╗║╔╗║║║╔╗║  ♥..♥
♥..♥  ╔═╝║║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╔═╣║║║║║║║║  ♥..♥
♥..♥  ║╚═╣╚╝║║║╚╝║  ♥..♥
♥..♥  ╚══╩══╝╚╩══╝  ♥..♥
..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥♥..♥

salam penghormatan pada Ibu ratu hati kamu...tak kira sesapa aje bergelar mummy
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

fakta ke sebelas tu gak.... Madu adelah penawar dan madu juga ade lah racun ....pompuan mana nak nya nak bermadu.... sebut aje madu mau dia orang mengamuk gamaknya...

jangan sesekali sebut kat depan pompuan sensetif tapi sebut aje depan lelaki pasti senyum sampai ketelinga

el berkata...

gua sllu gak tahan napas..
od tu sllu berak busuk..kahhhhhhhhhhhh

CekWa berkata...

Thanks..fakta menarik..

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini