LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

10 November 2009

Result CW dah keluar!

Saat yg ditunggu telah tiba..TAHNIAH pada yg berjaya dan pada yg tiadk berjaya jangan putus asa..cuba lagi sampai berjaya

KLIK DISINI!

Result dalam PDF sila download.

ade tak yg failed semasa ujian menghantar?........................


TAHNIAH KEPADA RAKAN LOKALAN PAHANG!

9W2FRD-adik koi
9W2AZA-adik koi
9W2ADH
9W2ALU
9W2HOO
9W2OZM-sepupu betui beloh ayoh.

bukan orang lain semua ni,semuanye duk sekampung..melainkan HOO dan AZA yg datang dari kuantan,takde masalah yg penting anda semua lulus.

kepada ibu koi 9w2rby,pak sedara koi 9w2sza jgn putus asa..Tahun depan kite gempur lagi!

4 ulasan:

9M2RIE berkata...

tahniah kepada rakan2 ku di pahang. tku pada mazru sudi mengajar aku walaupun jauh. Alhamdullilah audio anda sampai ke tempat aku. tqvm. Kepada yang gagal jgn putus asa. Gagal sekali bukan gagal selama-lamanya. Cuba lagi insyallah.

Maza berkata...

Tahniah la kepada bakal 9M. Tapi dalam list tu, ada seorang yang LULUS dalam menerima (berpandukan result masa hari ujian di SKMM) tetapi final official result dia bagitau GAGAL.

Jadi adakah dia tak berjaya dalam ujian menghantar? Mungkin boleh semak semula dengan SKMM untuk mendapat maklumbalas mana la tau kot-kot ada kesilapan.

Cuba lagi!!

mazru berkata...

9m2/w2rie
sama-sama...tahniah buat anda rie..ape la sgt,aku nak cakap yg aku mengajar,tak boleh..takde tauliah,syarat pun tak cukup..cume tolong sending je..tak lebih dari itu..lgpun anda semua memang dah sedia terer..tahniah semua.

maza,
tahniah buat anda jugek,alhamdulillah dengan dapat org baru nye,dapat pulok result cun dr mcmc..tahniah tahniah tahniah...

ngenai rakan tu koi pun keliru jugek,mmg mengejutkan berit NI..apepun mungkin kite kena buat semakan lg sekali..mana tau ade teknikal error..mcmc pun manusia jugek.

Zek@9m2pro berkata...

Tahniah semua...aku pun tak nampak apa yang ada belakang telinga aku, jadi jika rakan2 nampak tolong bagitau ye dan sebaliknya.

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini