LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

10 November 2009

Jawapan teka teki

buah chempedak sbb diluar pagar,buah keranji sebab didalam perahu dan buah pisang emas yg dibawa belayar..

keke..ramai yg betui..tahniah lah!

6 ulasan:

LIPISLADY berkata...

Sallam, sebenonye inilah keh nok jawab semalam, tok sempat pulok hehehehe...

9W2RIE berkata...

aku pun sama mazru. tapi tak sempat nak jwb jawapan dah kuar. hehehe

Fadh berkata...

ramai laa yg ngaku nak jawab biler jawapan dh kuar...koi jer laa yg terer...semua betui ha ha haha(riak nyer koi)

relevan berkata...

Lor salah le kawan yak..?

pakcik kordi berkata...

lorr..koi pon sloh yak!huhuh....dpt hadioh dok?

mazru berkata...

koi jawab semua...

kah kah kah..fadh mmg terer,yg lain-lain tu koi tak tau lah pulok..

terima kasih kerana sudi turut serta,tanpa anda semua sapelah koi ni..adios!

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini