LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

28 November 2009

Makan untuk hidup atau hidup untuk makan.

Sesi beraya hari siang:
  1. Beraye rumoh mok ayoh menu lemang kari ayam+teh o
  2. Rumoh tok sebelah mok menu nasi beriani+teh o
  3. Rumoh Tok sebelah ayoh menu kue kek+air dedor(suam)
  4. Rumoh bapak sedaraku menu ketupat+sirap suam
  5. Rumoh tok sebelah mok kali kedua menu kueh maruku+kopi o
  6. Rumoh mok dan ayoh kali kedua menu ratah kari ayam+teh cina
Sesi beraye sebelah malam:
  1. Rumoh zairi di Buntut Pulau menu sate ayam+teh o
  2. Rumoh Saipul di Chenor menu beehun+kambing panggang+sirap
  3. Rumoh Pokjik di Paya Pulai menu agor-agor+milo panas
Alhamdulillah..rezeki jangan ditolak.
Se'eh perut..jalan berpapoh ke dinding.

11 ulasan:

eL berkata...

hehehe...kuat betoi ke dinding te yak..

Fadh berkata...

tu namanye kebulor...

relevan berkata...

Melantok betul aok ni yak wehhh..bayok daging kerban nanti..

eeeda berkata...

makan saje aok ye.... tak pe lah bukan selalu pun....

endiem berkata...

makan lah kamu sebelum datangnya stroke, darah tinggi, kencing manis, lemah jantung, gaut dsnya.

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, makanalah weh daripada rezki Allah itu sebelum dia tariknya semula rezki tu, atau sebelum kita sendiri menolak rezki tu (sakit & tak boleh makan sembarangan & terpaksa berpantang makan )

marwan berkata...

mekentedaroh te...

pakcik kordi berkata...

bale..seeh rodong!hehe,.

Cikgu Jang .. berkata...

dah memang musim nye....takkan taknak makan kot....rugi beso le....

mazru berkata...

el,
hehhe..terpakse..

fadh,
melantok

relevan,
kekeke..koi makan daging ayam je

eeeda,
gitulan weh..

endiem,
alaa..bukan hari2 endiem..hehhe

lipis lady,
wsalam weh..koi setju amat te

marwan,
kekeke

kordi.
se'eh weh..hari ni pun tak ilang lg kenyangnye

cikgu,
betui sgt te cikgu,rezki jgn ditolok...hehe

Hashim Zabidi berkata...

Namapun dah Hari Raya. Kita buat makan untuk ajak orang makan. Hah apa lagi... Saya hari pertama tu aje kalau dicantum semula keratan lemang yang saya lantok tu, mau sebatang panjangnya, he he he

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini