LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

29 November 2009

Akhir zaman(5)Kahwin sejeniss.

Koi rase ramai kot yg dah tau cerita seorang mamat dari Malaysia ni yg kahwin dengan satu orang putih dari U.k.
Nama sebenor si maknyah ni Mohammed Fazdil Bin Min Bahari,tak tau pulok dia ni lahir dinegeri mane.Petikan akhbar, 'the sun' melaporkan deme ni dah nikah di satu majlis perkahwinan kat UK dan ade sijil penikahan pun.Yg koi heran nye si mat salleh ni tetap mengatakan yg fazdil td tu seorang perempuan walaupun dah sah terbukti dia ni dilahirkan sebagai seorang lelaki.





 fazdil(fatine) dengan ian dihari perkahwinan mereka.

Koi harap kisah deme ni tak menjadi inspirasi kaum mak nyah dinegara ni,koi bimbang ramai yg dah berangan-angan nak kahwin dengan jantan mat salleh gara2 mereka berdua.Lagi satu yg menjadi persoalan adalah status agama si fazdil tu sendiri.Masih Islam atau dah convert?wallahua'lam..agok sensitip utk diulas,Mungkin pihak berkuase patut buat sesuatu utk membendung bende tak patut berlaku ni berulang lagi.

Untuk info yg lebih lanjut sila klik link diatas tu..dan nilaikan lah sendiri. 

14 ulasan:

Fadh berkata...

mende kerajaan dacing nie buat pasal hal ehwal org islam yg murtad??? diorg dok sibuk ngabis kan duit rakyat ke 1malaysia...nie bahana islam hadhari paklah dan sekarang 1malaysia najib...selagi islam tidak diamalkan sepenuhnya di malaysia, jgn haraplah segala kemungkaran dapat ditangani sepenuhnya.marilah kita berdoa agar islam dapat diamalkan sepenuhnya dalam kehidupan seharian kita.

Redz da Tsar berkata...

Bile sudah tiada iman dan islam, bila agama Islam dipandang tiada apa-apa, bila penguatkuasa mementingkan hal tauliah daripada zina dsb, maka tidak hairanlah perkara nie berlaku... Ini semua berkat 1malaysia yang menyebabkan Mamat Nyah tue jadi pondan...

Redz da Tsar berkata...

Bile sudah tiada iman dan islam, bila agama Islam dipandang tiada apa-apa, bila penguatkuasa mementingkan hal tauliah daripada zina dsb, maka tidak hairanlah perkara nie berlaku... Ini semua berkat 1malaysia yang menyebabkan Mamat Nyah tue jadi pondan...

YASSIN berkata...

Tak larat kawan nok mikir bender gini..cuma kawan mintak kawan juga diantara mereka yang akan dijauhkan drp bala Allah, allah hu akbar!

marwan berkata...

bodoh la kawen sejenis....
memang nak kiamat la gamoknye...
insaflah sebelom kiamat...

Cikgu Jang .. berkata...

tu tanda dunia nak kiamat le...mintak2 jgn le kaum kerabat kite jadi gitu...

hai berkata...

macam2 hal!!memang menakutkan kerana kiamat semakin mendekat!!

eeeda berkata...

Dulu budaya tegur menegur, ingat mengingatkan diamalkan dlm masyarakat kita....

Skrg ko... ko.. aku...aku... nie lah jadinya...

mazru berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mazru berkata...

koi pun sebenornye tak reti nak cakap ape,yg koi risau nye ialah peningkatan geng nyah kat mesia ni dah macam satu trend.

Tak cukup dgn itu reti pulok nak kat kaum sejenis..tak ingat ke kisah kaum nabi Luth yg dilaknat Allah satu masa dahulu?tak takut ke dengan balasan dari Allah?

kononnye negara kite tak mengamalkan sikap terbuka macam negara barat..tu yg berebut nak nikoh dgn mat salleh kot,kala dapat kawen boleh la duduk kat barat dimana kaum macam mereka ni diterima seadanye..kite dimalaysia ni masih boleh terima kalo setakat jd mak nyah,tp kalo dah kawen sama jenis dan convert pulok ke agama lain tu kami tak dapat terima.

relevan berkata...

Ingat ingat lah..dah banyak pertanda ni..dunia makin panas..

Ini orang tak ada langsung asas agama..

Hashim Zabidi berkata...

Orang islam RAMAI.
Orang beriman TAK RAMAI,

Yg dipantau oleh para Ulama' itu ialah:
" hai! orang-orang beriman"
bukannya,
" hai! orang-orang Islam".

azlin ilman berkata...

nauzubillah.
ish ish~

Webmaster@Echam berkata...

Nauzubillah... moga dijauhkan kita semua dari bala camni....

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini