LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

19 Oktober 2009

Dunia akhir zaman(1)

Asalamualalaikum,

Tengah koi melayari pesbuk(facebook) terjumpe pulok satu jemputan utk melihat video tragis yg berlaku di Arkansas USA,cuma sedutan dari berita tu melaporkan sorang lelaki ditangkap kerana merogol anoknye sendiri yg berumur 8 HARI! koi ulang type 8 HARI! tak cukup dengan rogol,kemudian di pukul pulok baby tu..memang dah terlebih gile.

Tujuan koi postkan entry ni hanyalah untuk berkongsi maklumat sesama kite dan supaya kite renung-renungkan sendiri.Kejamnye manusia hingga tergamok buat perkara camni..(kala betui dia bersaloh lah)..tak reti dah nak tulis mende lagi................ 

SELAMAT DATANG KE AKHIR ZAMAN.
(tekan PAUSE (||) untuk hentikan muzik...tengok sebelah kanan blog koi ni,kat atas sekali)
 

12 ulasan:

Hanisham Ab Halim berkata...

Macam gampang perangai....

Maza berkata...

Macam si pembaca berita tu kata, "Sick..... Sick"

Bila dah takde pegangan, macam tu la...

Fadh Rahman berkata...

NAUZUBILLAH !!!

bikrayong berkata...

koi malas nok nengok video te!!!sakit ati.apa yang terucap dlm ati koi ni perkataan original yang biasa digunakan oleh org kerayong bila merasa sakit ati...GAMPANG!!!!!

9W2OCC SHAM aka Misai Tanglooong berkata...

sifat kemanusiaan semakin menghilang,,, sifat keimanan semakin menipis,,, hilang pertimbangan hilanglah AKAL,,, BUDAYA BINATANG MENJADI IKUTAN,,,

Relevan berkata...

Elok disula menatang ni..

Mr. H berkata...

bodo macam gampang...lelaki tu le

mazru berkata...

koi jawab komen aok org semua..

"perangai macam ni mmg takleh diterima akal lagi,baik dibunuh je org yg macam ni,tak perlu lg pengadilan buat mereka,kerana org begini bukannye manusia mahupun binatang,sedangkan binatang tak ambuh rogol dan pukul anak nye..."

langkasuke berkata...

gua carut dlm hati je ni..

All in One berkata...

buduhsssssssssssssssss
sebakul punya kutukan ku lempar!!!

ap ko dpt dr budak umo 8 hari??
tali pusat pun tak tanggal lg gamaknya ..

dok ikit sgt 'kepala bawah'

hotak letak kat lutut!

($&@_!$^$^@%%@!%)!+%*@!+_($+_@!$&@!^%

ps: sekadar menambah emo ..

Bog berkata...

Jangan samakan binatang dgn dia kerana binatang tiada akal, tidak bersalah. Dia adalah manusia seperti kita semua. Menpunyai akal, boleh berfikir dan membuat pilihan sendiri. Ini adalah bukti terhadap keupayaan manusia menjadi makhluk paling HINA. Tiada makhluk lain dpt mengatasi kita dalam bab kehinaan. Lihat lah tahap kekejian yg mampu kita kecapi dan akan diulangi lagi dan lagi. Ingatlah, dia manusia sama seperti anda, dan terbukti sebagai manusia kita semua mampu menjadi begini, fikirkanlah tahap mana kehinaan anda hari ini.

mazru berkata...

terima kasih bog...

untuk seorang ayah yg merogol seorang anak yg berumur hanya 9 bulan dia lebih hina dari seekor haiwan,walaupun dia manusia,dia hanya berTOPENGkan manusia..dan hati nya telah di rajai syaithan..tiada lagi nilai2 kemanusiaan yang tersisa saat menyepak dan memukul anak nye sendiri dan merogol nye......sadis.

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini