LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

16 Oktober 2009

Iklan terhampeh sekali atas muka bumi

"Mak Saye cakap kalau nak tengok wajah isteri kite masa dia tua..tengok emak dia,masa saya tengok emak awak tadi RISAUUUU hati saya"

9 ulasan:

Fadhlur Rahman berkata...

kuikuikui

relevan berkata...

Kwn sokong aok sepenuh suara..iklan tahap tenat tu..

lipislady berkata...

Assalamualaikum, Iklan beh tuh....

Webmaster@Echam berkata...

hahhahaha.. letih wehhhh...

Cikgu Jang .. berkata...

Resamnya kalau dah tua memang le tok cantik dah ...tp kalau cam iklan ter mok dia gitu gayanya hah.....koi pun tergoda.....hehehehe

mazru(9m2mzr) berkata...

fadh..keh keh keh

relevsn..tak sesuai iklan camgitu..

lepih lady...wsalam..mesti peminat dafi ni

echam..hehehhe aok gone?tak risau?

cikgu..tula pasainye cikgu,jgn kabo aok koi pun tergode..hehhe

Noorlaila Mohamed Nor berkata...

tapi kalau yg dah takdak mak macam mana nak tengok?

mazru(9m2mzr) berkata...

norlaila...ye tak ye jugek,hmmm..tu la koi cakap iklan ni tak bleh pakai...thanks komen ye cik norlaila

langkasuke berkata...

mcm lu nak kwn lg je bunyinye.. hahaha..

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini