LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

16 September 2009

dah tinggal laman..

This blog is open to invited readers only

http://*************.blogspot.com/

It doesn't look like you have been invited to read this blog. If you think this is a mistake, you might want to contact the blog author and request an invitation.

You're signed in as Mohd.mazru@gmail.com

"Ape hel?"

..Betul-betul PENDING la camni.Hehehehhee

7 ulasan:

Webmaster@Echam berkata...

hohohooh.. aok punyer blog ke jadi gini?? Ke aok masuk blog org lain...

Fadh berkata...

echam, tue blog org lain...blog org yg kecoh2 kat blog almankaraqi...nama blog bukan main lagi guna nama kg kome tp hapoh nyer tau sejarah asal usul kg...pas te cerita nyer plok abis satu daerah ditulis nyer...me kala nk tulis pasal satu daerah ubah laa nama blog ke laman bera...ntah ceruk mana datang nye...memandai2 kt kg org...mikir ke ada ada dosa pahala jer...me kala zaman jahiliah laa skrg nie...lama dah kome lapoh bagi ke anjing makan!

relevan berkata...

Sapu jer laman ter weh..

Maza berkata...

Laa... pulok

mazru(9m2mzr) berkata...

echam..bukan blog koi,kitnye blog org lain..tindakannye tu mmg tak relevan langsung sbb koi org tempatan sini..relevan sokmo je yg mmg relevan selama ni..hehehe

fadh..betul tu,kala nak buat camni xyah la letak nama kg kite dak?letak la nama bongkok ke cuat atau bukit gemuruh..paling cincai letak je nama BERA abis cerite..lg satu terima lah komen dgn hati yg terbuke,kalo takut kena komen pedas dan takut jatuh air muke DEL je komen tu,buat ape sampai nak buat camtu..

relevan..kome tgh nyapu la arite, tp sekarang dia dah kunci pagor..tunggu dia nak bukak balik kunci tu.

maza..gitulah weh,aok jgn terkejut pulok.

al-mankaraqi berkata...

koi baca semula untuk mengimbau kenangan...........nok tergelok pun ander..........semuanya kini tinggal memori.........

Mazru Majid berkata...

hahahh..mmg kelakor la,memory ramains

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini