LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

28 Mei 2012

Antara REALITI DAN FANTASI.

Assalamualaikum.....

Alhamdulillah hari ini bertemu lagi kite di arena blogging.Jangan sekadar nak mencuci mata, ape kata kite cuci minda,cuci hati. :)

Hari ini terpanggil jugek koi untuk melakukan sedikit perkongsian yang sangat baik untuk kita semua.Kerana hari ini kite sibuk dengan kesibukan yang kite sendiri tak pernah mengerti.Mengejar tuntutan dunia bagaikan tak sempat nak melabur ke akhirat.Lebih menyedihkan lagi,kita galakkan anak-anak kita mengundi rancangan hiburan seperti AF,MENTOR,RAJA LAWAK,dll.......sampai habis duit semata-mata nak tengok ARTIS REALITI pilihan hati memenangi REALITI SHOW(berunsur hiburan) tersebut.

Tetapi REALITI SEJATI nya ialah ada pihak memerlukan bantuan semua orang yang beragama ISLAM yang memerlukan undian juge tande sokongan dan cintakan agama.TETAPI sayangnye,tak pula digalakkan kepada anak-anak untuk menanam saham akhirat yang ternyata begitu penting sekali utk mereka berbanding dunia yang entahkan bila2 shj akan berkecai.Mereka yg kite bantu ini bukanlah seglamer ARTIS REALITI(hiburan) tetapi PELAPIS REALITI harapan bangsa dan agama kita.Belum cukup ke REALITI sebegitu?

Maafkan andai terkasar bahasa.Koi juge tak sempurna dan lagi jahil.Tapi koi nak jadi baik lagi berilmu andai ade peluang.


Perancangan surau baru smka tahap (surau Al Muttaqin) .

Kepada rakan-rakan dan bekas pelajar SMKA TAHAP (awalnya dipanggil SMKAP), satu surau baru akan dibina menggantikan surau yg sedia ada bagi menampung pelajar yang semakin bertambah. Sehubungan dengan itu, para pelajar lepasan SMKA TAHAP  DAN BUKAN BEKAS PELAJAR yang ingin memberi sumbangan kewangan juga amatlah kami alu-alukan. bolehlah disalurkan ke akaun SURAU kami yakni ;


Nama akauan : Akaun Surau Al Muttaqin 
No akaun : 06055010023832 ( Bank Islam.)
Cikgu Salim(GPK HEM SMKA TAHAP) 
No telefon : 0132071345 
Alamat : SMKA Tengku Ampuan Hajjah Afzan Pahang, Jerantut,
Pahang DARUL MAKMUR

Untuk pengesahan sebelum melakukan sumbangan bolehlah menghubungi Cikgu Salim di talian di atas.

Kepada sahabat-sahabat yg bukan bekas pelajar SMKA TAHAP juga dialu-alukan menghulurkan sumbangan. Terima kasih.


Pelan Surau

Surau dua tingkat 
Alhamdulillah jika ada yang berminat untuk menyumbang boleh lah melakukan sumbangan ikhlas Lillahi Ta'ala ke no akaun di atas.Terima kasih

*bila lagi..............

Tiada ulasan:

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini