LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

27 Januari 2011

Tetamu tak di undang.

Salam....

Percaya atau tidok,seekor tupai telah menjadikan kabinet TV di rumoh koi sebagai kediaman rasminye..tengok gambo te..

gua tak kaco lu,lu jangan nak kaco gua....

Menilik jiran yg sedang menonton tv..


Begitu la se ade nye...hehe..

5 ulasan:

cemomoi berkata...

dah ada pet baru...

akuanakpahang berkata...

Salam, dia nok menumpang nengok TV juga tu :)

zulkbo berkata...

salam..
ha ha..makhluk Allah jua tu
jangan aok bunuh pula wehh..
lepas bebaik..kesian koi
nengok muka nya..he he

9W2OCC SHAM berkata...

murah rezki rodong,,,
tupai yg liar pun nak bersahabat,,,
hehehehe,,,

endiem berkata...

mcm mana dia masuk yek?

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini