LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

11 Januari 2011

Host planet binatang:Jef korweing bertemu jodoh dengan orang Minang..

Salam..

Setelah setahun menetap di Negeri sembilan,host rancangan kisah binatang yang amat terkenal iaitu Jef Korwin telah terikut-ikut loghat orang minang,semua bernule selepas beliau menikahi saloh seorang anok dara dari jelebu semenjok setahun yg lepas....ini amat mengejutkan dunia Animal Planet.

Kalo aokme tak percaye silalah tengok video dokumentari beliau yg terbaru ni..tajuk dokumentari nye ialah "Mari berkenalan dongan gorilla",...... Layann!

video

gone rase nye weh? ambuh masuk dlm national geographic dok rasenye te?? hehe...mungkin Jef dah termakan terlampau banyok masak Lomak cili Api...hehe..

13 ulasan:

Mr V berkata...

wahahaha.... patut lamo dah den tak jumpo si jef korwin ..kawan dengan beruk rupo eh!!..

Mazru Majid berkata...

hahaha,gilo bonar dio sekarang bercakap nogori..eheheh

Jejaka Desa berkata...

Dah terlebih lade la ni.

Mazru Majid berkata...

@Jejaka Desa
mmg deme bagi cukup2 agoknye...

Cik SHiNJU berkata...

Ahaha..koi pun ade bidio neh
Tajuk dia Boghuk..
Memang lawok.. :D

zulkbo berkata...

salam singgah wehh..
masuk islam ke dia
nya yak..?

Mazru Majid berkata...

shinju..ye la weh,lama dah video nih,ade info mengatekan ianye ciptaan saudare UJANG tu sdr...mmg kelakor la dia te...

Bg zul..

wallahualam la weh...hehe

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih atas kembara ziarah maya”

Halamak sebenarnya lama sangat lahhh tak ziarah kat sini.... banyak sangat yang tertinggal lahhh...

adoiiii maaf, sorry, ampun yerrrr

aku harap lepas ni dapat merapatkan kembali jalinan blog kita...


EEEEMMM layan video tu.... tang gorila ade gak nampak macam king kong.... kelakorrrr bebenorrrr

Miecyber berkata...

Lawoknyer..hahahahha

Ana Raffali ikon Jabatan Muzium

Tuan Din berkata...

Hahaha hampeh betul.. cerita pasal lorat ekau poi sini..
http://tuandin-tati.blogspot.com/2011/01/orang-negeri-sembilan-tidak-boleh.html

Mazru Majid berkata...

@Afzainizam

bro...aiseh no problem la,jgn duk riso la,koi pun bz sekarang..terima kasih bebanyok krn sudi singgoh sini yek...

Mazru Majid berkata...

@Miecyber

bapok lawok..semesti nye dari the KING..

Mazru Majid berkata...

@Tuan Din

baiklah..nt eden poei singgah nun.. :)

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini