LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

17 November 2010

Aidiladha 2010...

Salam..

Subhanallah...bila lah kite pulok yak?

Alhamdulillah bertemu lagi kite..kebelakangan ni koi agok tak berkesempatan nak buat updet baru,terima kasih kepada rodong2 yg masih berkunjung ke blog ni...koi jugek tak sempat nk ke blog rodong2..maaf sgt2 weh..

Sedor tak sedor dah muncul pulok Aidiladha..baru lagi rsnye menyambut aidilfitri..cepat benor masa berlalu dan meninggalkan kite sekarang ni weh...

Takde nak cerite banyok,koi cuma nak mengucapkan selamat melakukan ibadah korban dan selamat meraikan raya haji utk semua rodong2 dan semua umat Islam di dunia ni,sama2 la kite mengambil iktibar dan pengajaran dari peristiwa sebalik raya Korban....insyaAllah....

meh tengok gambo2 suasana di Mekah dan Kaabah pada zaman dahulu....


 1918

Lukisan ke ni?

Yg ni lukisan ke gambo betui ek?aok cuba tgok betul2...



**Kepada semua yg pulang ke kampung utk beraya te baik ke barat,timur,selatan,utara ke...kemana shj la aroh aokme,koi berdoa dan koi berharap sangat aokme BERHATI-HATI  LAH DI JALANRAYA tee...INGAT SOKMO ORANG YG TERSAYANG..HATI2 GEK JIKA MANDU DI HIGHWAY,SEBAB BANYOK LORI BERHENTI DITEPI JALAN TE..Kalo mengantuk te TIDO la...Baca doa sebelum memndu tu penting..Selamat sampai ke destinasi aokme!



9 ulasan:

Echam berkata...

Salam Aidiladha wehhhh....

akuanakpahang (AAP) berkata...

Salam AidilAdha. Maaf zahir batin kut ande hok tersaloh :)

CekWa berkata...

selamat hari raye aidil adha mazru, xsempat nk jumpa mama td, kim salam banyak2, cekwa nak balik dah subuh esok!

cemomoi berkata...

koi pon nok ucap slamat idul adha insyaallah ada rezeki kita pon akan jadi tetamu Allah ketnya jangan lupa menabung

relevan berkata...

Salam Raya kerban..

intanrh3 berkata...

salam..ande nengok satu dokumentari pasal org nak gi umrah..tersentuh hati koi..hrp2 tabungan koi dah membukit..

wanie berkata...

salam aidiladha dari kami sekeluarga.....

zulkbo berkata...

Salam bertandang lagi..
moga sihat selalu empunya
blog..selamat menyambut
Eidul Adha Mubarak..

Mazru Majid berkata...

salam aidil adha buat semua weh..!

terima kasih di ats segla ucapan2 aokme..

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini