LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

12 Julai 2010

Perubahan yg menakjubkan dalam 20 tahun!

Salam....

Ini ialah Lujiazui,salah satu daerah terpenting di Shanghai China.Jom kite saksikan perubahan yg menakjubkan kat daerah ni dalam mase 20 tahun,ni baru betul membangun!

 1996

 2010



-Tahniah kpd peminat Sepanyol<---tiade kena mengena dengan entry.

*betul2 maju dah ye negara China ni..Camne la daerah Bera ni dalam 20 tahun lagi?hm....camni ke?hmmm...dok rase koi.
***sumber di sini

11 ulasan:

Webmaster@Echam berkata...

Kala bete jadi gini daeroh bera, satu je yg koi takut. Makin ramei buang anok dlm sungei pahang pulok pasni....

Cik SHiNJU berkata...

no wonder la..China dh jd kuasa baru ekonomi dunia...duit byk...jgn jd mcm Dubai sudoh la...lelama pokai..

zulkbo berkata...

salam..
banyak amat perubahannya
jangan sampai bumi marahkan
kita udah,,hu hu

piewahid berkata...

a'ah,
koi stuju kata shin~ju tu.
keknyer kala bera biorlah pmbangunan fizikal seiring dgn pmbangunan rohani dan org islam menguasai ekonomi.

amender kata org ter, pambangunan seimbang? tak reti koi nok nyebut nyer...

MR Wiez@ V berkata...

kalau gitu la daerah bera 2o tahun akan datang....koi rase punoh laaa....alam sekitar hehe...

h a n i e berkata...

abeh la..xde dh la ijau alam kat bera te..utan batu la pulak..

huhu

endiem berkata...

pembangunan kebendaan perlu jugak seiring dengan pembangunan siasah kemanusiaan..

akuanakpahang berkata...

Abis hutan kita..jadi hutan batu berlake naya anak cucu kita esok...

cemomoi berkata...

bera jadi gitu abih koi rasa sungai pahang tepi ter, cekgu jang pon tak bule cari makan nanti

koi lama doh tak lalu jalan ke sebertak nuh

relevan berkata...

Nak tau camana keadaan daerah Bera 20 tahun lagi...? Boleh cuba rujuk sama Usop aL Manqaraki..

CekWa berkata...

maju betul china sekarang patut lah ramai galakkan belajar bahasa mandarin di universiti...

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini