LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

5 Julai 2010

Gambar Ariel dan Luna(Very very 18SX)

Ish ish ish....astaga!ape ni????!!!

Terlajak perahu buleh di undur, terlajak gambo tak dapat den nak nolong....maluuuu 18sx

Ini la gambo terhangat dari seberang,kes yg menggemparkan seluruh Indonesia dan Malaysia..Tak leh tahan...ni aku kongsi ngan korang semua...

jaga bebaik jangan sampai diketahui pihak berkuasa....

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
SABORRR...aih kala mende gini mmg x sabor2 ye?
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Maluuuuu tak korang????????????
hehehehe...ariel tv dan pensil kaler luna...is is ish!kena aokme!hahahha
*aih......sumber dari kotak email koi

12 ulasan:

beLalanG berkata...

hahaha... bllg da terkena ngan email nie.. siot je!! hahah :P

akuanakpahang berkata...

kui..kui..koi ander tadi..boleh cuci mate getek hehehehe..........

relevan berkata...

! Wakaka!..ini betul betul punya 18Sx..

Nerzhul berkata...

18sx? kitnyer bebudok hok gemor ke menda ni. hahaha

cemomoi berkata...

doh ada arial tu takkan sesat juga nok blayo....

abu muaz berkata...

bijakkkkkkkkkkkkkkkkkk

pakcik kordi berkata...

ahahahakakakaa...

cilakasss!!!

Faizal Rahman berkata...

Bagus2

Redz da Tsar berkata...

ceh.. Potong line sungguh....

Cik SHiNJU berkata...

huhuhu...koi dh terkena aritu...
memula dpt tu serba salah nk tgk ke tidok... ;p

Mazru Majid berkata...

hahaha padan muke korang... :)

CekWa berkata...

kaler Luna memang pilihan budak2 mazru hehe

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini