LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

18 Julai 2010

Award dari lepihLady nih

Salam...





1.Anda mesti memuji si pemberi award.
Beliau seorg blogger yg amat dedikasi,tak reti nak puji lebih2,tapi koi mmg respek la kat lepislady ni,blogger yg selambe dalam penulisannye...selamat maju jaya dlm ape sahaje yg aok lakukan.Terima kasih atas award nih ya... :)

2.Tag sepuloh org...
-maleh keh...sape nak ambik,ambik je la...hehehe

*ni atr tag yg sempat koi jawab,ade bertimbun lg weh....mane hat tak sempat te koi letak terus dalam blog koi yg se lagi tu..terima kasih ats award aokme bagi te.

6 ulasan:

zulkbo berkata...

salam weh..
macam bulan puasa la pulok kita
berbalas juadah..he he..terima kasih weh
aok award koi hari tu..koi ada buat entri
cuma tak publish lagi..

Jejaka Desa berkata...

Musim dia gamoknye weh.

zulkbo berkata...

salam weh..
koi dah publish hari tu
aok terlepas..cer aok jengok sini:


http://zulkbo.blogspot.com/2010/07/petua-murah-rezeki.html

akuanakpahang berkata...

Macam etih aje gayenya aok
tak pe pelahan2 gitulah...

mazru berkata...

zulkbo,ok..kang koi jengah ke blog aok te..

jejake desa...ye la aok..mmg musim gamok koi

akuanakpahang..ye la weh

CekWa berkata...

betul kata zulkbo ter..mcm bulan posa pulak...yelah dah dekat bulan pose ni kan belajar2 tukar award dulu..hehehe tahnioh!

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini