LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

28 April 2010

Saya nak belanja awak semua makan.

Assalamua'laikum rodong-rodong!
koi anak Pahang is bek!


Kalo koi ngajok aokme pergi  ke China pastu kite pergi makan2 kat satu tempat ni aokme nak ikut tak???


Tapi aokme jangan lah gayat pulok...sebab tempat ni tinggi!


Berani rasenye aokme meniti tepi gunung nih?kala aokme berani moh la kite pergi..


Tapi jangan takut lah..sbb sistem keselamatan dia memang terjamin,aokme tengok je lah..RANTAI BESI TU!! siap ade mangga lagik,msti la selamat ye dak?

Selepas meniti kite kena daki tangga pulok..letih la jugek,tp berbaloi lah letih pun,sbb lepas ni perut mesti kenyang!hati mesti puas!

AAA...restoran ni lah yg koi nak belanjer aokme tu! amacam ade berani?? Moh la kite pergi..hehe.

Sedap yg amat sangat agoknye masakan chef restoran tu sampai ade yg sanggup bergadai nyawa semata2 nak pergi makan kat situ...kala aokme la rs2 nye cekok ke?tidok la nak bawok anok bini ye dak?

Gambo ni koi jumpe kat mane tah! koi pun dah lupe! jadinye tak dapatlah nak kredit kat tuan punye gambo..ape kan daye koi hanye insan biase.


**hehe kala rajin bagi lah bintang rating tu =)

16 ulasan:

relevan berkata...

Guana weh..melangut aok ngajok pergi makan makan yak..paleh!

CekWa berkata...

kalo aok nk belanje, kome sanggup pegi mazru!

h a n i e berkata...

ye la..ye la...
lepas ni koi rajin le masuk dapo..
dh rupe nk daki gunung everest nk g mkn pun...
hahahaha...

Nerzhul berkata...

pas makan turun ke bawoh jadi lapor smula.hahaha

el berkata...

aok nk banjer aokme ke?
xpayah meh koi banjer je aok..kahkahkahhh
meyusahkan..nti x psl2 meninggal :(

Cik SHiN~JU berkata...

Salam rodong...
koi tingin nak gi situ..
tp bkn sbb nk mkn..koi diet ni weh..kala gi situ mujur turun 7-8kg..lgpun koi yakin mkanan kat situ x halal...hahaha...

cemomoi berkata...

macam tanak belanja je ayat gini nih

Afzainizam berkata...

Salam ziarah salam muhibbah dari
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

apenya bersusah payah nak belanjer makan tu nak ambik tiket flight nak naik panjat gunung tu wehhh gadai nyawa plak tu semata-mata nak belanje Teh o kurang manis... ishhhh gayat tak sanggup... banyak koje lagi nak buat... tapi kalau ade yang spacial sanggup gak nak ke sana...

woohhh negara orang bermacam ragam... dulu koi ade daki gunung kinabalu tapi restorent kat atas tu mak oiii mahal btul lah... magie aje pun mahal...

piewahid berkata...

xpe la, bior la koi mkn biskut tawor harga rm100 skeping kat bwh ni pun xpe...:)

Mimie.Candy Cane berkata...

uishhh......takpe la tak makan kat situ pun.koi dah la gayat melampau2..eeiii..tamaw..tamaw..

Pacifist berkata...

salam.
sape la tergamok buat penempatan kat atas tu.bukan saje menyusohkan orang lain,menyusohkan diri sendiri jugok rasenye.
-harga makanan tu same dgn harga diri kot...

:: hayati :: berkata...

insyaAllah selamat.......

haha koi da klik memg tipu...haha

*mazru bila slalu aok on9?koi nk cht kt ym...huhu

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, pepalih aok, ajok ke kome panjat gunung sebab nok belanja makan, kala keseme kome nok ngikut karang terdaya ke aok menarik kome naik, kerayan aok karang...

pakcik kordi rocker berkata...

bale..gone gaya gitu!hahaha...

Kuchiki Baim berkata...

huhu..koi mmg gayat dok tempat tggi nih...kala dh naik,x pndai nk turun blik..

Mazru Majid berkata...

Terima kasih rodong2 koi yg sudi tinggalkan komen di sini

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini