LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

18 November 2009

Terpaksa ku tinggalkan hobi ini.

Segalanye bermula pada bulan ramadhan yg lepas,siape sangka satu hobi yg menyeronokkan ini terpakse koi tinggalkan.Mesti ade yg tertanye kenapa perlu koi lakukan satu tindakan yg agak drastik memandangkan hobi ini sudah mule berkembang dengan begitu baik sekali di sini.Ketelanjuran dengan hobi ini juge boleh menyebabkan seseorang itu menjadi seperti ape yg digelarkan sebagai "Fanatik."Mungkin saja ade yg tidak berpuas hati dengan tindak tanduk koi selama ini,hinggakan koi terdengar khabar angin mengatakan ade diantara rakan-rakan seperjuangan yg tidak berpuas hati dengan tingkah laku koi ketika menjalankan aktiviti berkaitan dengan hobi tersebut.Inilah punca perpecahan yg tidak sepatutnye berlaku,koi terpaksa mengundurkan diri dari hobi ini,maafkan jika ade ketelanjuran perbuatan dan tingkah laku,maafkan jika ade kata-kata koi yg menyakitkan dan menyinggung perasaan mana-mana pihak...demi kebaikan semua...dan utk keamanan sejagat...bye-bye.

p/s: Hobi mengorek hidung adalah satu lagi hobi yg menyihatkan,tetapi terpakse koi tinggalkan kerana ade org yg tak suka.

keh keh keh..padan muke.

**********************

***HANTU akan disambung..insyaAllah..

15 ulasan:

al-mankaraqi berkata...

salam ziarah,

nok ulas koi tok paham ke bender...........


ni pasei korek idung ker?

SEKIAN. sy serahkan kembali kepada pengerusi majlis.

Zek@9w2pro berkata...

Itu bukan hobi tapi tanggungjawab pada diri sendiri. Bayangkan apa jadi kalau tak buat..hehehhe. Jadi nasihatku....buat tapi jangan sampai masuk ke rongga-rongga ye...haha

relevan berkata...

Korek hidung ok lagi Mazru..jangan pula aok korek telinga lepas tu guna pengorek telinga untuk buat penyungkil gigi..

Fadh berkata...

ngape aok yg kene berundor??? jgn bagi malu keturunan pawang ismail...nie tempat kita...nie kg kita...aok jgn berundor...pertahankan prinsip aok...bende org nak kate...lantok laa...aok dah jauh ke depan dlm hobi nie...byk yg aok dah perabis semata2 hobi nie...sape???kabor ke koi...bior koi jentik dari jauh...

endiem berkata...

mana cerita hantu..

pakcik kordi berkata...

korek idung sedap weh.asyik tau!pas korek celet kt baju org yg lalu lalang dpn kita.cntit bukan perangai kita???

Webmaster@Echam berkata...

koi tok reti nok komen apa tapi koi nok cite antu wehhhhhhhhhh...

el berkata...

samalah ngan den..den pun hobi suke korek idung...a'ah btul kata pakcik kordi...asyikkkkk sggh..kahhhh kdg2 pejam2 mata korek..kalo dh dpt tait2 idung tu..perghhh cam satu kepuasaan...
heran tu...ari2 ada tait idung..felik...

kahhhhhhhhhhhhh sape suh benti hobi gitu..

den klik nuff mu gak no

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, memang korek idung satu hobi yang menuaskan ati, Pak cik kordi colek kat orang tu tak berapa cantik lagi, yang paling cantiknye lepas korek dengan jari kelingking, kepat jari kelingking tuh...emm puas...

Redz da Tsar berkata...

Le, itu je ke hobi yang dok letok dalam fesbuk tue? Ceit... Buat habis karan jer

azlin ilman berkata...

nape tak wat koleksi tahi2 idung tersebut?

ahahhaaa~

mazru berkata...

usop,
aok tak paham yek..

fadh,
terpakse..lebih baik ngaloh daripada keadaan lebih teruk..ekekke,kala perlukan bantuan koi bgtau..

endiem..
nanti lah..

kordi,
kala korek idung lepas te calit ke dinding pun ander gek..perangai macam jin..hehehh

echam,
hehhe sabor la

el,
hehehhe..ko korek idung ade tak celet ke dinding ke celet ke kerusi ke..kekke

wsalam,
kakakakaka/\..baler aok kepat jari te?masin!

redz,
kekekke..nasib la weh..

aznil
kala dikumpulkan mau berkilo-kilo dah agaknye..hehehehe

mazru berkata...

relevan..
melampau la kala buat gitu,anak org asli tau mende te habat..

Papa Blues berkata...

Koi rasa awok tukor hobi baru pulok. Awok berenti korek idung tapi tukor ke Cabut Bulu Idung lak. Lagi ralit......

mazru berkata...

papa blues.

kekekke elok gek te

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini