LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

2 Disember 2009

Karangan



keh keh keh..lawok jugek karangan ni yek.


21 ulasan:

Fadh berkata...

klau anok murid koi...lama dah kena lempang!!!

♣ haNie ♣ berkata...

berapa byk takut daa..

hahahaha~

Webmaster@Echam berkata...

Hahahhaha... Kalo ada cikgu-cikgu yang tak sampai hati nak lempang budak ni jgn lupa tepon koi. Koi akan bagi lempangan yang paling nikmat sekali.....

pakcik kordi berkata...

hehe..sape la budokk ni..haha..

YASSIN berkata...

Sian ker budok tu dia takut ngat gamok kawan keknya nok bercerita juga maka..jadilah karangan berantu hehehe

Redz da Tsar berkata...

Dia sudah cuba yang terbaik

relevan berkata...

Ada banyak hantu ke kat rumah budak tu..

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, jangan de lempang, budok tengoh nok belajo mengarang cerita...tu dia terbawok2 emosi takut dia, tuh karangan dia jadi macam tuh...Tahniah adik, aok dah mencobe...

LIPISLADY berkata...

Yass telupa nok tanya, nih karangan anok sapa nih weh...en mazru???

9W2RIE berkata...

itu la cikgu tak menghayati cerita sebenarnya. Mai sini koi nak lempang cikgu tu. tau cari salah saja. takut oooo jumpa hantu. hehehehehehe

cik EPAL berkata...

hahaha...mahu kena lempang ni :D

:: hayati :: berkata...

hahaha memg lawok..xrasa nk lempang pn...

karangn mazru masa kekecik eh???

skamals berkata...

hahaaahh....cikgu siap tanye lagi "hantu itu gembira jugakkah??".....hahahaha...adoi laa...

mazru berkata...

kekeke..terima kasih semua atas komen komen yg ganas..

mazru berkata...

janganlah garang tak berpasei gitu ah..ntoh-ntoh budok tu baru derajoh 3..baru nak belajo buat karangan dah dapat pelempang

mazru berkata...

janganlah garang tak berpasei gitu ah..ntoh-ntoh budok tu baru derajoh 3..baru nak belajo buat karangan dah dapat pelempang

Fadh berkata...

ke karangan aok mase sekoloh arite? tue gaya tulisan cikgu mat kassim te!

endiem berkata...

A+

eeeda berkata...

Koi tak heran jumpa krangan jenis nie...ajar kelas ujung mcm jenis ceta pelik jumpa...

mazru berkata...

fadh,
bukan nye..mase koi arite mana ander kamera lgi.

endiem,
wah..

eeeda,
aok patut amik gambo..bg kat koi

Tanpa Nama berkata...

Krass!

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini