LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

6 Ogos 2009

Semak

Biarkan org nak cakap kebun koi semak,kebun koi tak berjage..mmg koi suke akan semak samun yg subur bagaikan dibaja dan disiram setiap petang..lagipun bukan kite je nak duduk kat bumi Allah ni,binatang dan serangga pun nak gek menumpang duk kat tanah koi tu.

Ular mana duduk kat tempat terang benderang,dia suke duduk dalam semak,sama la jugek dgn ayam hutan,kambing liar dan gajah liar pun suke duduk dalam semak,so biarr lah kebun koi tu semak,diaorg pun nak numpang jugek..

Bukan koi tak boleh meracun terangkan kebun,tp koi mengenangkan binatang-binatang tu,biarlah indon tu kena patuk dek ulor daripada koi terangkan semua semak samun di situ,koi rela..koi rela tanggung kos perubatannye nanti.

Ikut koi lah kebun koi...

9 ulasan:

langkasuke berkata...

pemalas weh... jangan mcm tu.. pi lah kemas.. sian kat indon tu..

Fadh berkata...

ngape plak nie...lain mcm jer bunyi...rileks laa...dah kebun aok kan...ikut aok laa nak gone2 kan kebun tue...nie klau org green earth baca cite aok nie, mboh diorg jadikan kebun aok te sbgai anak angkat diorg he he he he

endiem berkata...

alasan aok je kot..

Maza berkata...

Kala awok yang kene patuk gone? Haaa.... Molek la kala dimulakan tugas menerangkan kebun tu. Hehehe...

hai berkata...

koi setuju ngan aok,bukan kebun koi..kebun aok!!!

relevan berkata...

Aok upah je unit kwn nebas semok kebun te..habis cerita..

mazru(9m2mzr) berkata...

nasri langka suke...ikut koi la ebun koi

fadh..ye diaorg ade bertanye minggu lepas pasal kebun koi te,diaorg cakap nak tumpang letak gorilla di kebun koi te..

endiem..ikut koi la kebun koi

maza..ikut koi la kebun koi

hai..haa betui tu

relevan..koi dah cakap kan,koi sayangkan binatang liar dalam semak tu,biarlahhhhh

Ms Diamond berkata...

salam seme. sedap pulok koi baca blog org koi ni...hehe

mazru(9m2mzr) berkata...

baca lah..

ikut saya lah kebun saya

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini