LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

1 Julai 2009

Koleksi gambo vintage..Young and Dangerous

Koi baru je balik dengan sepupu koi si FADH dari menemuramah JP mohd nor(aki koi),tujuannye kome nak mencari semula sedara mara yg berterabur di sekitar daerah Bera dan dengan bantuan Jp pasti akan memudah kan kerja kome,maklum je lah dia pun dah tua dan tau sejarah kampung kerayong dan pengasas nye,alhamdulillah JP pun bersemangat benor utk membantu kome dalam misi tu..hasil nye nt korang akan tengok dengan mata kepala sendiri korang nanti..tunggu dan lihat je lah yek!

Haha hari ni koi nak upload lg gambo vintage yg tak kurang menariknye juge..gambo menunjukkan ayah koi sedang bergambo atas motor (jenama ape koi x tau,kala tau sile tinggalkan di ruang komen)dan mendukung adik-adiknye..lokasi gambo di kampung kerayong,tp rumoh dlm gambo tu dah di musnahkan atas sebab-sebab tertentu dan tapaknye masih ade lagi,jauh di belakang tu ade lah tapak rumah koi duduk skrg ni...korang tengok je lah sendiri gambo ni ye!

Yg nangis tu zuridi(budi),berdiri sebelah tu mak lang ju koi,duduk atas tangki tu marhalim.


Gambo ni pun dengan motosikal yg sama koi rase,lgpun manalah masa dulu-dulu nak pakai motor sampai dua,tige bijik sebuah rumah banding dgn zaman sekarang..yg drive tu mazumi(adik ayah koi)pemboncengnye dan budak kecik yg berdiri jauh belakang tu koi x perasan sape pulok..lokasinye di tempat yg sama cume berlainan angle je.Tulah 2 keping gambo yg koi upload kan utk harini,insyaAllah nt akan di uplod lagi..

73

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Maza berkata...

Eh? Apahal pulak komen takde kaitan ni? Harap pemilik blog boleh delete. Tetiba jek? Takde kaitan langsung dengan gambor gambor motor yang powderful dalam gambo tu.

Hah... kawan memang perasan sangat la tempat ni, tempat kawan main tuju selipor masa kecik kecik aritu. Polis sentri, tayang, roundes, kejor kejor, memacang lagi la. Tangga te la tempat kome lepak lepak sebelum bermula acara tuju menuju.

Upload lagi banglong, koleksi beharga ni, teruskan usaha!

Fadh berkata...

nampaknye aok byk koleksi gambo2 lama...gambo2 mcm nie laa yang koi ingin upload kat blog kite nanti...tue koleksi aok, belum aki jp lagi dan koi rasa ada lagi org2 lama kerayong yg nyimpan gambor2 lame...koi dpt maklumat arwah aki leman banyok gambor2 lame. kite kena roger teq, midi atau elli utk dptkan gambor te.

upload lagi....

Koi (9M2mzr)..a.k.a Mazru berkata...

haha..sudah ku delete,cam hampeh je komen tu,xde kena ngena pun..gampang tui la..hahah

ok koleksi gambo lama lah satu satu nye bukti yg x dapat di tidakkan..

kite kena cari lagi lah nampok nye

bikrayong berkata...

yg naik motor(membonceng) belakang mi te ialah anak seorang drp rodong kpd arwah aki nong singah (sedara kita gek) tapi dah lupa nama dia.masa tu dia dn keluarganya duduk ditriang.nama ayoh dia pun dah lupa dah , nnti klu ingat britau semula.

Koi (9M2mzr)..a.k.a Mazru berkata...

oo ye ke..x pasan pulok koi,mmg la mende x lahir pun lagi...heheh

bikrayong berkata...

ha ingat dah. yg membonceng di belakang mi ialah anak mat udoh. tapi nama dia tak ingat. yg berdiri jauh dibelakang tu mak lang anak aicu lias

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini