LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

13 Mei 2010

Eii patut la Haram!

Assalamualaikum..

Selepas koi tengok dia beraksi sampai tahap yg seperti ini maka terdetik lah di hati,patut la haram! Memang pengotor lah! Tapi tu lah,dlm pada tu manusia memang suke sangat dgn mende2 geli gini yek?

Aihh aokme tengok la sendiri..geli koi!Eiiiiiiii.....nati aokme dah tengok te jgn lupe tinggalkan KOMEN di bawoh nih! nyatakan kegelian aokme sekali,jangan lupe bagi la bintang tu,klik bintang pun taknak..kedekut aokme nih! hehehehe..

GELI AMAT!<<-----bukan seperti yg anda fikirkan,KLIK je!.


*Kalo tak keluar ape-ape,bukan salah koi..

24 ulasan:

9W2OCC SHAM berkata...

hawau hang mazru,,,
terkejut teman dipagi hari,,,
ingat geli-geli,,,
wakakakaka,,,

Mazru Majid berkata...

sham,
hahaha kaulah org pertama yg terkena dgn aku!

Mohd Shahrul Hafizi berkata...

Siot je bro. Habis skrin aku kena jilat. Adoi. Samak-samak. hehehe.

Mazru Majid berkata...

Shahrul,

hahaha,tau takpe..hati2 nak samak tu..nt abes lak meletop skrin

akuanakpahang berkata...

Geli2 nei kadang boleh bawak kelain heheheheh......

piewahid berkata...

comei juga weh... kala ande kucing yg wat gitu lagi best!

Nerzhul berkata...

burok ngat rupe natang ter.

Lin Creshk berkata...

astaga... samak wei... samak...
hahaha...

zamtavac berkata...

salam....

nasib baik tengok kat skrin je... x brape geli sangat

CekWa berkata...

eeeiii...ada2 jer mazru ni..

Hashim Zabidi berkata...

Ada setengah orang terutama barat yg bukan islam (tidak semua)mengambil kira kegelian itu untuk menggelikannya, ha ha ha...

Jejaka Desa berkata...

Habih skrin koi weh...Haha..

Mimie.Candy Cane berkata...

alamak....dah klik.tak kuor ape pun..uwaaaaa

Mazru Majid berkata...

yasiin
hehehe..tu la pasal,geli2 ni sensitif..

Mazru Majid berkata...

piewahid,

hehe kalo kucing buat gitu ntah la weh,mau kena humban..hahaha,dok la,koi syg ke kucing.

Mazru Majid berkata...

nerzhul,

ha ah,hahaha terkejut jugek dak?

Mazru Majid berkata...

lin,

samak jgn x samak bro!

Mazru Majid berkata...

zamtavac,

ye la weh,kalo di jilatnye muke kite ni gitu lah agaknye...eiii

Mazru Majid berkata...

cekwa,

heheh..jgn la maroh mak sedara ku..hahaha

Mazru Majid berkata...

pakngah,

hehehe,ye ke weh?gone la boleh jd begitu yak?aih..macam2 da skrg ni

Mazru Majid berkata...

jejaka,

haha,takpe la nt aok samak2 la skrin aok te

Mazru Majid berkata...

mimie,

laaa..is is is rugi aok weh.cuba check aok nye adobe Flash player

:: hayati :: berkata...

eeee yerk memg geli, najis mughallazoh....huhu

relevan berkata...

Tak keluar mender pun weh..hehe

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini