LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

18 April 2010

Rilek kejap weh...

Satu petang yang hening…aku (selamat bin dol ) duduk berehat2 di depan umah sambil menghisap rokok jenama INDON (murah skit) huhuhu..sementara itu anak ku yang berusia 3 tahun sedang bermain2 di ruangan tengah…aku lihat dia tersenyum sorang2..ape lah yang dia pikir agaknyer…isteriku?ade kat dapur nun..memasak. bahagia kan famili ku ini…isteri ku mmg ckup rajin memasak, anak ku pulak petah berkata2 menghiburkan kami se famili..alahai…aku senyum sorang2 gak bangga memiliki famili ni….
 
Tgh aku dok senyum2 tetibe anak aku dtg…’abah..mak nak cerai…’
Aku tersentap..mata ku otomatik bepinar..rokok tetap maintain kt mulut..
 
Tetibe je dia nak minta pepisahan??? Aku ni bkn insan yang lemah,cukup  nafkah zahir batin kat bini aku tuh.
Umah ni  pun aku beli pakai nama dia...(aku beli je...dia yang bayar..hehehe) pas tu keta kt depan umah tu mmg aku dah habis bayar pun khas utuk dia (kancil 660 thn 1999)hape lagi yang kurang..dengan panas kepala ni aku terjah dia kat dapur
 
’YAH, APE KURANG KE KASIH SYG ABE KT AWOK?, APE ABG NI TAK HENDSOME LAGI KE SMPAI AWAK NAK MITA  TUUUUI!!! TERGAMAK AWAK WAT ABG MACAM NIE.....!!!!’
 
Ape nie bang....susah sgt ke nak bagi?
 
YAH! AWAK JGN UJI SAYA!
 
Iye lah..lau berani buat lah...
 
YAAHHHHH......AWAK MELAMPAU! Kaki aku dah mengeletar,peluh menitik2,idung aku kembang kempis,kat telinge aku dah terdengar2 lagu Anang..jari jemari dah sejuk...sanggup kah aku ucapkan perkataan itu....
 
Iye..buat lah bang OIIIII...saya nak masak gulai ni g lah ambik serai  tu cepat..boboi tak cakap kat awak ke...
 
HAH SERAI??????? Betuah punyer anak...pelat....
 
Ceyai Vs cerai...
B carefull ngan bahasa anak anda...



**forward dari emel yg diterima dr saudara amarul..kelakor ek?tp jgn buat main.
 

15 ulasan:

ezam berkata...

wooo bahaya tu jgn buat memain~

Miecyber berkata...

Bahaya juga kalau tersalah faham dengan kepelatan kanak-kanak kan...lain maksud jadinyer...
Nasib baik tak jadi insiden yang menyedih..Fuuhhh...

Mimie.Candy Cane berkata...

hehehe....comel n kelakar..tp bahaya jugak..takut lain jadinye..

*koi ingat kisah aok tadi..hehe

*Dak kecikkk* berkata...

hahahahaaaa,silap faham di situ..nasib baik x ceyai tewos..

Eh,tiba2 je saya pow cakap peyat(pelat)..

h a n i e berkata...

bahaya tuu..
seb baik tak terlepas ckp..

:P

pakcik kordi berkata...

ish..ish..ish.....nasib bek..hahah...

:: hayati :: berkata...

haha memg kelakor....malu jer perasan......huhu
anok aok pelat x mazru?
koi kekecik dulu tok pelat.......hehe

zulkbo berkata...

salam..
ka ka ka..
bahaya jika pendengaran begini ni
he he..hu hu..nasib baikkkk??

Cikgu Jang .. berkata...

tersilap kata, jiwa merana...

iqbal9w2mrq berkata...

bahaye nie.. ahhah...

el berkata...

hahahah suspen jek bc mula2 tu...

al-mankaraqi berkata...

i like..........kebahayaan!

Hashim Zabidi berkata...

Itulah bahayanya isap rokok murah. Asapnya pekat melekat sampai tak perasaan cakap budak pelat.

Nerzhul berkata...

huhu bahaye weh. tu sebab jangan ngajor anok cakap pelat.

relevan berkata...

Pulak dah..

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini