LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

10 Mac 2010

Gadis hilang?

Hmm ni ade sedikit info nak sebarkan..ni haa pasai gadis yg baru lagi hilang ni..

Sila Klik gambo bagi besor.


Mana la tau kot2 terjumpe di kawasan aokme...kalo terjumpe cepat2 rojer balai polis berdekatan..tp kalo kat Kerayong ni kena rojer balai polis Triang la,balai polis Kerayong tutup sokmo...hehehe

Koi harap sangat Siti Syakirah ni selamat...sama-sama lah kite doakan agar dia selamat kembali ke pangkuan keluargenye yg mmg tengah risau sgt2 te...


***terima kasih kat arreal blog's


Siape pengunjung ke 10'000?? hehehe nantikan seterusnye,sbb koi dah tau sape org tu..dia siap email gambo counter.

tunggguuuuuuuuuuu.....

18 ulasan:

Mimie.Candy Cane berkata...

semoga dia selamat kembali ke pangkuan keluarga..


pelawat ke 10,000?

koi dah teruja neh

Mimie.Candy Cane berkata...

tp mcm dah terlebey je...xlh jadi pelawat ke 10,000 dh laaa

piewahid berkata...

kira khidmat masyarakat la ni yak...

endiem berkata...

setakat ini tak terjumpa lagi.. semoga dia dapat balik semula kerumah.

al-mankaraqi berkata...

koi 10,004.........bak adioh

Cik SHiN~JU berkata...

salam..
ni ilang pkse atau rela ni?
byk btl kes skrg ni yer...
harap2 dia dpt ditemui segera..

hanie berkata...

semoga cepat2 ditemui..
ramai sgt yg hilang skrg..

=_="

Hashim Zabidi berkata...

Ini cerita susah nih. Harap-harap Siti Syakirah ni tak kemana.

Cikgu Jang .. berkata...

kat lombok dak ?...

Pacifist berkata...

aok ni cikgu jang..ilang je ingat ke lombok..lombok dah jadi cam pusat sehenti pulok..bagus rodong siorkan..manelah la tau pemblog2 ada info ke.klu ilang sbb jenayah ok..tp kalau relakan diri lari ikut jantan..mmg wat nyusoh ke seme org

Mazru Majid berkata...

mimie,
da terlepas..ade kawan lain yg dapat..nt wat n3 hehe

pie wahid,
ha ah..kire nye gitu lah..mana la tau ade terjumpe..

endiem,
gitulah hendoknye

Mazru Majid berkata...

usop al mankaraQi,
hehe takdek aok lambat..

cik shin ju,
tak tau lak ilang camne,tp ilang la kot...harap camtu la

hanie,
ha ah..hilang dlm terang pun ade..-lagu search.

Mazru Majid berkata...

hashim zabidi,
mintok nye gitulah pak Hashim nye...

cikgu jang,
hehehe..mmg ander kes org kite lari ke lombok ikut mat indon..tp harapnye yg ni tidok la gitu..


pacifist,
betui kate aok te..mmg nyusoh kan ramai org termasuk koi yg buat posting nih...harapnye dia kembali la ke keluarge dia..

qaseh masyitah berkata...

aduss..mesti mak pak dia tak lena tidur, tak kenyang makan...cantik gadis ini.moga2 gadis ini selamatlah hendaknya.sian kat ibu yang melahirkannya..

pakcik kordi berkata...

sian mak pak beliau..hmm.....klu jumpa koi bgtau kadi..eh bukan...polis..huhu...

zulkbo berkata...

salam tuan rumah..
jangan budak ni lari ke LOMBOK udah
jenuh nak mencarik..

relevan berkata...

Lawo yang ilang tu yak..

Mazru Majid berkata...

qaseh,
mintaknye gitulah,samelah kite doakan keselamatan dia.

kordi,
mmg biroh aok nih..heheh

zulkbo,
kala lari ke Lombok terpakse la jejak..tahun depan pun belum tentu jumpe.

relevan.
bole tahan.

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini