LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

5 Februari 2010

Relevan

Tengahari semalam koi dapat satu panggilan dari sorang rodong blogger hebat,tak sangka pulok dia nak jumpe koi.Mulenye dia kata kala sempat dia nak turun ke daerah koi ni,katenye ramai waris dia di daerah nih,koi pun memang suke hati kalo dia nak jumpe,maklum lah lama dah kenei tapibelum pernah berjumpe.

Nak jadikan cerite petang te koi kena pergi ke Mentekab,entoh dapat ke tidok bertemu dengan tuan blogger ni karang.Dalam pukui 3-4 ptg talipon koi berbunyi lagi,rupe-rupenye dia dah ade di Kerayong,entoh mase bile selisih...koi pun tak perasan.Mandangkan keje nye belum siap lagi terpakse lah tangguh dulu jumpe dgn rodong blogger ni,nak pulok mase te koi di Mentekab dia pulok di Kerayong...

Pung pang pung pang dah pukui 6 lebih,koi cuba kontek rodong ni td,sedang elok betui rupenye dia ander di Temerloh tengah ngeteh di Luroh Semantan kedei Abu Rokiah.(kala tak silap koi la)..ape lagi koi terus pecut ke Temerloh,Alhamdulillah bertemu jugek dgn RELEVAN Sokmo,memang dah lama koi nak jumpe dia ni tapi baru hari ni lah dapat berjumpenye.

Cerita punye cerite,makan punye makan,minum punye minum,borok punye borok...tibalah masa nak berpisoh,dia nak balik ke Jerantut koi pulok nak balik ke Kerayong..kata Relevan Pak cik Kordi pergi ngail....kalo dah tak nak berjumpe dengan koi te macam-macam lah alasan orang tua te! huh! hehehe...

*ape kate kite dengor lagu nyanyian Roslan Madun nih..koi tujukan buat relevan sokmo yg sudi belanje koi makan nasik ayam ptg tadi..Terima kasih weh,ander mase sok koi pulok belanjer aok makan!









16 ulasan:

Akuanakpahang berkata...

Kawan puji ngat semangat En Relevan ni mmg mesra alam sungguh hehehe....

hanie berkata...

ok pasni incek mazru pulak belanje koi nasik ayam..

hahahahaha~

endiem berkata...

bila pulok nak jumpa rodong dikuantan

relevan berkata...

Kawan ikut hati nak jumpa semua blogger..kot nanti anderlah sponser sponser yang mboh buat mega Gathering yang boleh mempertemukan blogger seluruh Malaysia..itu jam baru tau masing masing punya gerangan..heh heh!

endiem tunggu kawan 14hb ni kawan ander di Kuantan..kawan nikoh sana..eh2! anak kepada kawan kawan nikoh ..

relevan berkata...

Terima kaSih yak Mazru..aok nuju lagu ni ke kawan...deras kita ndengor ramai ramai..

pakcik kordi berkata...

hr tu koi jumpa roslan madun kt secret recipe temerloh...dgn mkwe mana ntah...cun gila...

weh...koi bkn tknk jumpa aok..tp smlm koi bz btul mazru..koi bapok la nok nye jumpa dgn aok....

abg kapak mmg blogger hebat.koi segan dgn beliau sbnrnya...tp beliau ttp mantain ok aje..tu yg koi kagum tu....koi rasa mcm dh kenal lama lah pulok dgn beliau...

nt kite jumpa plok mazru!sori smlm tk dpt jumpa..koi ngail!hehehe,,,,tp tu la..tkde rezeki koi smlm....=)

al-mankaraqi berkata...

dato' mazru sukar untuk diajaki menegeteh akhir2 ini? rupa2nya beliau di luar daerah hahahahahahaha.........


sajer je ayu, jgn maroh.......

9W2OCC SHAM berkata...

lagi 1 minggu,,, tungggguuuu,,,,

:: hayati :: berkata...

wah sonokny kalu dpt berjumpe yer...
tp koi ni dlm blog jer mcm mesra, kt luor pemalu kucing....kekeke

hai berkata...

la ...ngape x snap barang 1 ke 2 gambo buat kenangan...boleh gak tepek kat sini...kome dapat tgk pun dah boleh tumpang seronok....

Cikgu Jang .. berkata...

koi nok suruhlah pulak releven tu gi purun sini, nanti boleh koi bagi kat die ikan sungei hok selalu koi tangkak dulu...

Hashim Zabidi berkata...

Kalau datang ke Lepih, jangan segan-segan carilah kawan tapi kawan nak belanja lebih-lebih kawan duit takde...ha ha ha....

Mazru Majid berkata...

yassin,
tu la..sanggup dia turun semata utk jumpe koi..mmg semangat orgnye,hehe

hanie,
boleh saje

endiem,
koi nak sgt jumpe aok en.Endiem..tp blum berkesempatan lagi..

relevan,
hehehe..sama sama la weh

pakcik kordi,
hoh ye ke?ape aok ak amik gambo dia..takpenye kordi ade jodoh jumpe jugek...aok ngail umpan mende

usop,
dato?? ah yer...pandai sgt aok sop...hehehe aok te da jemu ngeteh dgn koi

sham,
hehehe ye sabar menanti ni

hayati,
sama la koi pun camtu gak hayati

hai,
hehehe..lupe pulok nak amik gambo dia..takpe kasi suspen ckit..

cikgu jang,
hehehe..elok la te,dgn aok pun koi belum jumpe lagi weh...

pakngoh,
insyaAllah..nt turun lepih koi cari nye,gone nak kontek pakngah yek?

zulkbo berkata...

Beh la lagu ni..he he

el berkata...

wow jimba2 ngan relevan yer..syok abisss

Hashim Zabidi berkata...

Sdr. Mazru Majid, salam,

Pukul aje tali poun kawan No. 09-3124634 atau 019-9790158 Tengah malam pun kawan keluar, he he he..

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini