LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

14 Januari 2010

Gaduh

Koi ade dengar cerite yg sekarang ni ade pergaduhan antara dua buoh penempatan,satu Kampung dan satu lagi Felda,boleh tahan ganas nye bile polis pun dah masuk campur.Yang paling koi terkanjat bile salah satu geng ni siap menangkap seorang tawanan dari geng yg satu lagi.Tawanan itu juge didera dgn cara yg amat memalukan..nak gelak pun ander mendengornye...siasat punye siasat, rupenye punce terjadi permusuhan antara mereka tu adelah kerana kes kecik je.....semua yg terlibat dalam kes gaduh ni sedang diburu pihak polis,ade yg dah kantoi dan ade jugek yg dah lari entah kemana..macam-macam hal sekarang ni...


Nak tau ape jenis deraan yg diaorg buat?
-memancing tengah padang bola(mesti buat gaye orang sedang melabu ikan)
-Tuuuuuuuutt! tengah padang bola! di siang hari pulok te,mase tu org tengah lalu lalang...adeiii ni ala-ala penjara Guantanamo,patut ar jadik kes polis..








*****

11 ulasan:

:: hayati :: berkata...

ek??
da tu dpt ikn x???...
haha

kelopak ungu berkata...

Ada paya ke tengah padang bola tu Mazru?..

relevan berkata...

Melabu ikan..antara lauk dan sayuran.. Labu sejenis sayuran manakala ikan pula adalah lauk..hehe!

YASSIN SULAIMAN berkata...

Hehehehe berat dah tu..mekalanya suruh buat macam naik sampan pulok atas padang bola tu goner hehehehe...

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, nasib baik tak nye suruh berenang atas padang bola tu...
mesti suka mengekeh orang menengoknya...

al-mankaraqi berkata...

bebudok mail ke?

Rodong Blogger berkata...

Hah ye betol.Ande ikan ke weh....

el berkata...

xde ke gambor depa tu aok...?

pakcik kordi berkata...

wow!gila tu!bl tu beb?

Cikgu Jang .. berkata...

dasyat2.....nasib baik le tak disuruhnya minum air kencing sendiri cam kat guantanamo nun

Mazru Majid berkata...

hayati,
hehehe mane ade ikan tgh padang bola...

kelopak ungu,
mana ade paye...

relevan...
hehehhe

yassin,
hahaha..lg le kelakor nye

wsalam lepihlady
hehehe..

usop,
bebudok bera jugek..mungkin la agoknye

rodong,
xde weh..

el,
xde plak el..kalo ade mesti best kan..

kordi,
baru lg..

cikgu jang,
hahaha xde la camtu...cume dia suh onani tengah padang tu

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini