LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

24 Oktober 2009

akhir zaman (3)..sambungan

Akhirnye jumpe jugek gambo yg dicari-cari,untuk kite nilaikan bersama...kerana dalam gambo boleh merungkaikan 1001 kisoh disebaliknye..tatapi wajah-wajah yg menjadi dalang dalam kisoh hidup Allahyarhamah adik Aliya..



Aliya dan emaknye..Sedih,sedih... sedih koi bila menatap wajah anak kecil tu..bayangkan penderitaan yg dia tanggung sebelum ajalnye.



ELLINA MAULAD MAHATHER (850530-14-5006)..seksi?




Nilaikan sendiri...koi malas nak menyumpoh



Koi nyumpoh dalam hati sekarang...



Mohammad Taha Ismai(Nama bukan main lagi)..lelaki sudan yg digila-gilakan dek ellina..akhirnye meragut nyawa anaknye sendiri..

gambar ambik kat blog http://alien-allen-arleena.blogspot.com/2009/10/alfatihah-aaliyah-ayman-hussin-abdullah.html

7 ulasan:

Fadh berkata...

kalau hidup bertuhan iblis dan setan, inilah balasan yang Allah beri. Peringatan dari Allah supaya kita tidak leka dan alpa dalam mengingati dan mentaati-NYA.

LIPISLADY berkata...

sallam, bela setan dah menggoda boleh lupa segalanya weh,
Al Fatihah buat alahyarman adik Alia.

Cikgu Jang .. berkata...

mula dapat sedap....lepas tu ngidap...
padan muka...

relevan berkata...

Sikit lagi tumbuh tanduk lah kedua2makhluk ini..

mr.Sen$ei berkata...

peh...kalu koi jadi hakim...takyoh tunggu keputusan..tembok je due2 nih..nyusohkan orang..bodo mcm lembu..lembu pun ade akey..

mazru(9m2mzr) berkata...

mmg kala kite tengok pada gambo tu,watak si ibunye menjurus kepada stylo org kulit itam...mungkin dia mmg ngidam kan org bangsa itam atas sebab sebab pribadi la gamoknye..

org itam ni dah la besor lepas tu panjang..nak bandingkan dgn org kite yg kecik dan kontot ni...sbb tulah dia tergilekan sgt org kulit itam dari sudan tu gamok koi..

gambo tu mungkin diambil sebelum dia ander anok lagi kot...ntohlah kite hanye boleh speculate je,hakikatnye Allah sj yg tahu..

UNIVERSITI MENGKARAK berkata...

memang tak patut pun..

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini