LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

9 Februari 2009

Selain dari Siti Nurhaliza dan kakaknye Saida AF...

Asalamualaikum semua..aokme pernah ke Kuala Lipis?kalo belum elok ar pegi..macam2 tempat yg menarik utk aokme lawati,kalo tak silap koi bandor kuala lipis ni antara bandor yg tua jugek di malaysia ni..dari pemerhatian koi masih banyok bangunan ala kolonial yg tersergam indah di kuala lipis dan membuatkannye antara bandor yg unik utk aokme lawati..kalo dulu-dulu kuale lipis dikenali sebagai salah satu daerah yg amat terkenal di Pahang,bukannye sebab ade siti nurhaliza,saida dan pak taruddin tp sebagai tempat yg sibuk dengan aktiviti perdagangan..kalo berkelapangan aokme turun ar sini bawok family cuti-cuti malaysia..tempat penginapan pun mudah dari yg mehel hingga yg murah dan berpatutan regenye(harganya)..Kepada rakan-rakan ham jangan lupe ke simplex V24(145.300) utk berqso dengan rakan ham disitu seperti 9w2ibj(pak iskandar),9w2lps(pak jem),swal sbr(pak Sabarudin) dan ramai lagi rodong-rodong ham kite yg bermastautin di Kuala Lipis...Sebenornye tadi koi ngan family baru je balik dari kuala lipis utk berEyeball dengan 9w2ibj rakan ham yg koi dah lama kenal tp belum pernah berjumpe,alhamdulillah berjumpe juge akhirnye dengan pak iskandar di rumah nye,pastu koi jumpe pulok Swal SBR atau Bang Sabarudin di Zoo Kuala Lipis..siap eyeball koi pegi la pusing bandor lipis,banyok yg dah beruboh...semakin membangun dan semakin maju,pendek kata memang puas hati dapat eyeball rakan sambil makan angin,tulaa ceritenye weh..



Yg bestnye zoo ni terletak di lereng bukit bius,sambil wokme tengok binatang wokme boleh tengok panorama bandor kuala lipis dari atas bukit..memang cantik

k tu aje dari koi..jumpe lagi dan
73

2 ulasan:

CERITAKUASN berkata...

Gini ke ghupe zoo lepeh? laaa siannya koh wei.. org lepeh tp tak pernoh pegi kesini. Terima kasihlah sebab mempromot lepeh. Koh org lepeh pun banyok yg koh tak tau pasei lepeh nih. ish ish ish

Mazru Majid berkata...

@CERITAKUASN

laa weh...gone aok tak pernah sampai ke zoo ni weh..

hehe..tp bandor lipis ni mmg atr bandor yg banyok sejaroh..

koi suke pg lepis ni

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini