LIKE koianakpahang.blogspot di Facebook

18 Jun 2010

Norwegian Boy saves Sister from Moose Attack using World of Warcraft Skills


Hans Jørgen Olsen, a 12-year-old Norwegian boy, saved himself and his sister from a moose attack using skills he picked up playing the online role playing game World of Warcraft.
 
Hans and his sister got into trouble after they had trespassed the territory of the moose during a walk in the forest near their home. When the moose attacked them, Hans knew the first thing he had to do was ‘taunt’ and provoke the animal so that it would leave his sister alone and she could run to safety. ‘Taunting’ is a move one uses in World of Warcraft to get monsters off of the less-well-armored team members.

Once Hans was a target, he remembered another skill he had picked up at level 30 in ‘World of Warcraft’ – he feigned death. The moose lost interest in the inanimate boy and wandered off into the woods. When he was safely alone Hans ran back home to share his tale of video game-inspired survival.

**sampai terbawak2 ke dunia realiti tu..hm budak ni mmg pemain warcraft tegar la nih..tp kire ok la dia secara tak langsung dpt menyelamatkan diri dia dan adik perempuannye tu =)

*sumber dari sini

9 ulasan:

zulkbo berkata...

salam..
he he..terer budok tu yak?
he he..koi dulu dah buka
entri ni..


http://zulkbo.blogspot.com/2010/06/skill-game-kadang-kala-berguna-juga.html

Mazru Majid berkata...

wsalam..

hahaha ye ke? x pasan pulok koi..
xpe la janji updet ye dok? hehehe

piewahid berkata...

nasib baik bebudok.
cube aok bygkan koi, en yassin dgn en syed kita yg jadi cenggitu. raban!

piewahid berkata...

nasib baik bebudok.
cube aok bygkan koi, en yassin dgn en syed kita yg jadi cenggitu. raban!

Mazru Majid berkata...

ye la aok..memang mencelabok lari nye,tp kalo ander senapang haha binatang tu pulok yg jd mangse ye bang?

Cik SHiN~JU berkata...

ni yg koi mkin smgt layan games..
hehehe...

Afzainizam berkata...

WELCOME.WORLDCUP  
╔══╦══╗╔╦══╗  
╚═╗║╔╗║║║╔╗║    
╔═╝║║║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║╚╝║    
╚══╩══╝╚╩══╝
SAY.NO.JUDI.BOLA
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

camner plak macam aku ni ye jadi amat tegar permainan pesbook ni game pocker tengah semangat mengumpul wang RM 2 juta... giler kan.... aku rasa macam tak ade paedahnya layan game tu

Mazru Majid berkata...

shin ju,
koi pun aok..makin smngat rs nye...hehe

afzainizam..

aku x main game poker tu beb,aku main game mafia je,huhuhu

pakcik kordi berkata...

bagus jugek pengaruh game ni kdg2 kan..hahaa...cun..koi main game bola,tp tk reti main bola...kehkehkeh....

BOIKOT TERUS BOIKOT!

BOIKOT TERUS BOIKOT!
Untuk saudara seagama ku di Palestin dan Demi Dia yg Maha Berkuasa

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails

Rekemenkan blog ini di wall FB anda :)

Arkib koi:

Selongkar blog ini